Ik wil jullie allereerst vertellen dat ik er zelf niet heel erg goed in ben en dat dit in mijn eigen ervaring is ontstaan en ik vind het gewoon leuk om aan jullie te vertellen zodat jullie er misschien wat aan hebben sorry als jullie er niets aan hebben maar voor mij heeft het geholpen dus ik wil het alleen met jullie delen!
Tip 1:
Als je iets van kastjes of laatjes hebt naast je bureau onder je bureau of een plank boven je bureau moet je die rustig en geordend indelen in deel het altijd 1 keer in de maand in als ik de opberg methode niet zo fijn vind de methode die ik nu heb kan ik zo weer omdraaien en daar gebruik ik meestal bakjes bij die bij de Ikea of de Xenos komen. Dus houd die rustig en ook makkelijk zodat je op 1 opslag kunt zien wat je allemaal hebt.
Tip 2:
Als je net zoals ik een Rommel kont bent met make up, boekjes, glazen en allerlei andere dingen op je bureau die er helemaal niet daar thuis horen moet je gewoon een 3 minuten opruim pauze in lassen en die op je To-Do lijstje zetten en dat houd in dat je gewoon even ongeveer 3 minuten gaat opruimen en je zal zien dat je vanzelf door gaat en dat je de meeste dingen opgeruimd zijn!
Tip 3:
Houd niet je bureau netjes en schoon maar natuurlijk ook alle dingen er om heen natuurlijk hoeft niet alles strak en netjes er moet natuurlijk ook geleefd worden maar zorg er gewoon voor dat de meeste dingen gewoon netjes en geordend zijn zodat alles gewoon lekker netjes is en je lekker geconcentreerd kan werken!
Tip 4:
Houd je kamer en alle dingen daar omheen zeker net saai en houd het leuk met leuke goodies en make upjes en kleding hier en daar mag er wel zijn maar zorg ervoor dat je het niet overdrijft!
Dit was het alweer ik hoop dat jullie het leuk vonden en heel erg bedankt voor het lezen en vergeet vooral jouw tips niet jouw tips te delen in de comments en Super bedankt!
Veel liefs,
Melissa
Geen opmerkingen:
Een reactie posten