zaterdag 21 juli 2012

Hair Repair masker van kruidvat huismerk!

Heey dames,

Een paar dagen geleden ben ik naar de kapper geweest en heb ik een stuk van me haar eraf laten knippen mijn haar was heel erg dof dus ben ik maar gegaan. Ik ben in Dieren naar Brian wash geweest en daar gebruikte ze alleen maar dingen van Wella. Ik was al heel erg lang niet meer naar de kapper geweest en was er wel weer aan toe. Ze deden er een heel erg lekker masker in (ik weet nier meer hoe het masker heet.
Mijn haar is er zo van opgeknapt dat ik zelf ook een masker moest kopen en ik ben voor een iets goedkopere variant gegaan. Namelijk de Hair Repair masker van kruidvat huismerk!




De verpakking:


De verpakking ziet er erg fleurig en rustig uit waar ik persoonlijk wel van houd. Het potje is parelmoer glanzend en de dop is heel erg mooi roze. De pot vind ik persoonlijk heel erg leuk en rustig er zit 150 ml in waar ik altijd heel erg lang mee doe. Er staat goed op wat het product doet. De verpakking vind ik heel erg leuk en ook best wel schattig.


Wat Ik heel erg fijn vind is dat dit product een soort 2e deksel er op heeft zitten wat ik heel erg fijn vind omdat het product nog al vloeibaar is en dan vind ik zoiets heel erg fijn! :)
Ik heb medere haarmaskers gehad waar dit niet bij zat en dat vond ik niet heel er prettig dus dat is een groot pluspunt wat mij betreft!


Zoals ik al vertelde is deze haarmasker behoorlijk vloeibaar een een soort gel. Het verdeelt heel erg goed in je haar en het ruikt ook nog een heel erg lekker naar rozen maar dan wat zoeter. Ik vind het in ieder geval heel erg lekker. Het masker is wit.


Je moet het masker 10 á 15 min in laten werken en dat heeft het ook zeker nodig miss nog wat langer ik doe het meestal 30 min en dat is lang zat.

In dit masker zit tarweproteine dat zorgt ervoor dat je kleur langer zichtbaar blijft en dat is ook wel fijn.
Ik heb zelf geen kleur in mijn haar maar wil wel van die streepjes zegmaar (ben even vergeten hoe het heet) en dan is zo'n product met dat er in echt ideaal een plus puntje.

Ik gebruik dit product elke week op zaterdag dan heb ik bijna nooit iets te doen en dan begint er bijna een nieuwe week er borrelt alweer een idee naar boven voor een filmpje! :)

Wat ik erg leuk vind is dat er in dit haarmasker ook yoghurt zit en dat zorgt ervoor dat je haargroei sneller gaat wat natuurlijk altijd leuk is. Ik vond dat wel grappig om te weten.

In dit haarmasker zitten wel silicone zitten en dat vind ik dan wel jammer en jammer genoeg ook SLS.


Conclusie:

Ik vind dit haarmasker echt heel erg fijn je doet het 1 keer in de week en je haar knapt er echt van op sowieso voor het geld is het een super haarmasker. Eigenlijk beter dan dat Wella haarmasker als je naar het geld verschil kijkt.


Ik vind het een super haarmasker en zou het aan iedereen aanraden!!!

Prijs:
Potje van 150 ml: €2,99

Heb jij een favo haarmasker en waarom is het jou favoriet?


Bedankt voor het lezen en hopelijk tot dinsdag!

Veel liefs,
Melissa







                                                           

Geen opmerkingen:

Een reactie posten