zaterdag 30 maart 2013

Schoenen uit sloffen aan.

Misschien herkennen jullie dit wel in jezelf dat je het liefst gewoon op sloffen en op sokken loopt en het liefst de hele dag achter de computer zit met comfy kleding. Ik ben echt zo iemand. Zelf kleed ik me meestal altijd wel aan voor filmpjes en dat soort dingen en meestal ga ik ook gewoon weg. Maar soms heb ik voor mezelf een soort 'pyjama' dagje in geplant maar meestal dan in een jogginsbroek en een vest en dan natuurlijk mij sloffen aan!
vandaag is er dus een heel erg leuk artikel die gaat over hoe lui ik eigenlijk ben, ja gewoon eigenlijk een beetje babbelen over mezelf en laten we gaan beginnen.
Let's get stardet!

Laten we gaan beginnen dat ik eigenlijk best wel heel erg lui ben en dat ik er nooit vanaf zou komen denk ik. Vroeger was ik altijd heel erg druk en dat ben ik nog steeds wel maar ik ga veel minder na buiten en na schooltijd spreek ik bijna nooit meer af. Ik doe heel erg veel voor mijn blog en ik probeer het zo goed mogelijk te organiseren en mijn huiswerk ook en ik denk dat ik door artikelen schrijven en veel achter de computer zitten me best wel heel erg lui maakt maar ik doe het graag voor jullie!
Ik ben sowieso zo'n type die de schoenen meteen uit ploft en dan even wat te eten pakt en dan meteen haar joggingbroek aan trekt en een comfy broek zodat ik lekker mijn huiswerk kan maken en dan zo snel mogelijk met mijn blog kan beginnen.

Als ik thuiskom dan doe ik echt meteen mijn schoenen uit en dan moet ik gewoon iets aan mijn voeten doen want op mijn sokken lopen vind ik echt niets. Meestal als ik naar school toe ga in de zomer dan doe ik wel sandaaltjes aan en als ik dan ook thuis kom dan doe ik meteen mijn slippers aan en dan denk ik even nergens aan.

Zelf ben ik wel van dat je hooft rustig moet houden en daarom helpt het ook om je gewoon rustig te kleden etc. en daarom doe ik ook gewoon rust gevende lekker zittende chille kleren aan zodat ik lekker rustig ben en alles ook gewoon rustig kan doen.
Waarom ik dit artikel maak is om te zeggen dat jij niet de enige is die lui is en dat het ook soms rustgevend is om eventjes lui te zijn en het mag ook zeker maar je moet onthouden dat het niet altijd kan maar dat je wel eens in het weekend of na school je schoenen uit mag trekken je sloffen aan en eventjes niets doen!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten