donderdag 30 mei 2013

de Garnier Pure Active Fruit Engergy lijn!


Pukkeltje, daar heb je in de puberteit enorme last van en Garnier heeft daar een speciale lijn voor uitgebracht: De Pure Active Fruit Energy lijn. Het is een lijn met speciale zuren er in die je pukkeltjes uitdrogen en ze weg laat gaan.
Er zijn 3 producten waar ik er 2 van heb, namelijk: De zacht zuiverende mousse en de verkwikkende scrub.
Het zijn 2 producten per sé voor de vette huid met onzuiverheden en dat heb je meestal in de puberteit dus leuk om uit te proberen!

Zelf vind ik een pomp flacon met daar in vloeibaar spul die een mousse word als je het er uit laat komen erg fijn en dat heeft de zacht, zuiverende mousse. De verkwikkende scrub heeft een super leuke tube die je gewoon met de onderkant los kan maken zodat je daar de scrub uit kan halen. Het werkt enorm handig en dat vind ik ook enorm fijn gewoon normale flacons.


Je doet met de producten, vooral de scrub, heel erg lang je heb maar 1 pompje en een ewrtje nodig van allebei de producten en daar door doe je er heel, heel erg lang mee.v De producten worden niet zo heel erg snel vies en daar bedoel ik mee dat er helemaal geen vuil onder blijft zitten en dat soort dingen.

De Zacht zuiverende mousse:

Dit een facewash die je gezicht met de zuren er in uitgedroogd maakt en dus je pukkeltjes ook. En ik moet zeggen dat deze dat heel erg goed doet en je gezicht best wel droog maakt maar wel een vettig laagje der op laat zitten (dat heb je dan alleen als je ook echt een vettige huid hebt. Je onzuiverheden gaan er echt goed mee weg, maar je kunt ze dan wel moeilijker uitknijpen en ik moet toegeven. dat het ze niet helemaal weg haalt. je moet het trouw wel elke dag blijven gebruiken anders werkt het niet zo heel erg goed. Je Poriën worden er wel kleiner door maar gaan niet helemaal weg en dat is ook zo bij de grote pukkels, dat vind ik wel heel erg jammer!

De verkwikkende scrub:

Het zit een heel erg fijne tube en het werkt heel erg handig de dop gaat makkelijk open in de douche en dat vind ik zelf heel erg fijn. De scrub deeltjes zelf zijn niet zo heel erg groot en je zit ze ook niet op de foto terug. Je voelt ze wel en dat vind ik wel heel erg fijn. Ook in dit product zitten zuren en dat maakt je huid ook heel erg uitrogend. Je kunt de pukkels niet meer zo goed zien door dit product maar toch blijf je poriën houden en ook de grote pukkels.

Conclusie:
Ik vind deze lijn echt super voor de puberteit en ook best wel betaalbaar. Het ligt bij allebei de producten lekker in de hand en alles is lekker bruikbaar.
Je doet er erg lang mee en alles werkt ook gewoon goed. De geur is heel erg lekker tropisch en het maakt je huid echt een stuk minder vet dus de werking daar van is heel erg goed. Maar de grote pukkels en de poriën gaan niet helemaal weg en dat vind ik best wel jammer omdat ik het daar voor wel heb gekocht. Ik zou wel aanraden de mousse elke dag te gebruiken en de scrub sowieso 2 keer in de week misschien soms wel 3 keer en het werkt wel echt!

Dit was het weer voor vandaag ik hoop dat jullie deze review interessant vonden vertel even in de comments wat jij gebruikt voor je pukkels en of je er erge last van hebt

Bedankt en graag tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten