woensdag 29 augustus 2012

nivea matt beauty matterde gekleurde dagcrème.

Heey dames,


Vandaag heb ik voor jullie vandaag nog een product van Nivea ook weer een matt product die ik heel erg fijn vind en heel graag vandaag aan jullie wil laten zien dus dat ook ga doen voor jullie.
Het is een soort van foundation maar dan veel en veel beter. Het is namelijk een gekleurde dagcrème vandaag ga ik uitleggen wat het kan doen en ik ga vandaag een product review doen en dan is nog altijd de vraag is het een positieve review of juist heel erg negatief.
Als je dat wil weten lees dan even verder!

Laten we beginnen hoe het er uit ziet het ziet er eigenlijk precies hetzelfde uit als je controll shine dagcrème van nivea die je Hier kunt lezen en die zag er precies hetzelfde uit en die is ook van dezelfde lijn dus eigenlijk wel goed gedaan. Je kunt opzich wel goed zien dat het 2 verschillende producten van elkaar zijn en dat vind ik heel erg fijn. 
Je hebt deze gekleurde dagcrème ook in andere kleuren dus nog handiger.
Het flesje is eigenlijk precies hetzelfde als de verpakking de dop is blauw en ik vind het er nog wel professioneel uitzien en ook wel heel erg mooi!
Maar wat is een gekleurde dagcrème nou eigenlijk precies,

Een gekleurde dagcrème is om simpel te zeggen en dagcrème met gekleurde pigmenten erin en die gekleurde pigmenten is nou eigenlijk de foundation die inzit alleen dan veel  beter voor je huid. Deze gekleurde dagcrème zou nooit zo goed dekken als een normale foundation omdat er niet zo heel erg veel pigmenten inzitten omdat die je huid juist verschrikkelijk maken. Toen ik overstapte naar dit inplaats van een foundation is m'n huid echt gigantisch opgeknapt en ik ben er echt heel erg blij mij. Hiervoor moet je nog wel gewoon even een crème gebruiken omdat die crème die in deze gekleurde dagcrème zit toch niet zo voedend is als een pure dagcrème dus dat vind ik toch wel heel erg handig om even te doen!
Dat over wat een gekleurde dagcrème is!


De pigmentatie over deze crème is heel erg fijn. Het smeert lekker uit en het voelt niet als een plamuur laag. De kleur is een tikkeltje te donker voor mijn huid maar deze kleur past zich heel erg mooi aan aan je eigen huidskleur dus daar ben ik heel erg blij mee! De crème die er in zit is heel erg lekker voedend en dat vind ik heel erg fijn. Als je echte onzuiver heden hebt is dit misschien niet echt de ideale oplossing maar misschien als je een beetje concealer gebruikt kun je het zo wegwerken, wat ik wel hedel erg jammer vind is dat het op het beginnend van de dag gaat vlekken en dat is echt heel erg vervelend!

Conclusie:

Ik vind het een heel erg fijn product zeker omdat deze lekker snel intrekt en dat het aan je eigen huidskleur aanpast, dus dat vind ik heel erg fijn. Dit product zou ik niet kopen als je echt heel erg veel onzuiverheden hebt want dan komen die er wel doorheen maar heb je daar geen problemen mee wil je je huid alleen egaal maken is dit echt het ideale product voor jou! Maar je moet uitkijken voor dat het gaat vlekken

En dit was het alweer voor vandaag en graag tot morgen

Prijzen:
voor 75 ml: €5,05 

Veel liefs,
Melissa

Welke foundation/BB cream/gekleurde dagcrème vind jij fijn en waarom?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten