maandag 27 augustus 2012

essence oogschaduw 19 disco diva

heey dames,

Ik ben fan van een heleboel oogschaduws maar wat ik echt een heel erg fijn merk vind en die ik echt aanraad is die van Essence ze zijn betaalbaar en ze doen het goed hebben een goed piment en ik ben er heel erg enthousiast over en daarom heb ik er best wel veel van en 1 daarvan is er eentje die ik nu voor jullie ga Reviewen en deze kleur is vooral als je groene ogen hebt of die richting op. Het heeft ook een heel erg mooie metallic effect over zich heen dus ik ben heel erg benieuwt wat er uit gaat komen!
Let's get stardet!




Hoe ziet de oogschaduw eruit laten we het daar maar eerst even over gaan hebben!

De essence oogschaduws zien er altijd zo uit hebben een fijne sluiting en de patroontjes die er in zitten zijn erg leuk. De letters zijn erg strak maar ook wel weer wat speels heid zit er in. De keur zit er uit als een normale paars aan de binnenkant misschien konden ze dat wat nieuwschieriger maken maar dat is mijn mening.
De oogschaduw ziet er dood normaal uit hetzelfde als de andere oogschaduws van Essence.
Wat ik niet heel erg handig vind is dat je ze niet makkelijk kan stapelen ze zijn rond dus je kunt ze niet in een rijtje naast elkaar neerzetten dan rollen ze weg en je kunt het ook niet op elkaar stapelen dus misschien kunnen ze daar wat aan doen!

De naam persoonlijk vind ik wel grappig het is dus een erg opvallende kleur dat zeggen ze al in de naam als je er goed over nadenkt.
Ik vind het heel erg fijn dat ze erbij zetten wat het is of het shimmery is of juist een mat effect heeft maar deze is nou net een tikkeltje anders deze heeft een metallic effect iets heel erg anders maar wel heel erg leuk!
In deze oogschaduws zit 1,5 gram normaal voor een mono oogschaduw

De pigmentatie van deze oogschaduw is echt heel erg fijn. Je kunt hem goed zien en je kunt hem lekker goed uitblenden wat ik alleen mis is dat er een metallic effect over heen moet zitten en die mis ik nou net even misschien is net wat intenser maar daar houd het wel bij op ik vind vind deze oogschaduw een goed pigment hebben maar de metallic effect mis ik en dat vind ik echt heel erg jammer!

Conclusie:
Ik vind het heel erg fijn maar moeilijk op stapel baar en wat ik heel erg fijn vind is de pigmentatie maar die enthousiasme word weer vermindert doordat er geen metallic of iets in zit en dat vind ik echt jammer!

Dit was het alweer voor vandaag graag tot morgen

Prijzen:
Een oogschaduw met 2,5 gram: 1,49

Veel liefs,
Melissa

Wat is jullie favo oogschaduw en waarom?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten