maandag 27 augustus 2012

My skin essence 4in1 cleansing crème

Heey dames,

Vandaag gaan we het eens hebben over een product die je voor medere dingen kunt gebruiken en medere dingen tegen gaat. Dit product is heel erg butget en heeft voor mij echt geholpen doordat het een veelzijdig product is word het nog goedkoper. Het product heeft bij mij echt verschil gemaakt en daarom wil ik het graag aan jullie laten zien!
Dus let's get stardet!


Het product is heel erg fleurig en kleurig, dus denk ik ook meer geschikt voor als je wat jonger bent en ik denk dat het ook meer geschikt is voor jongeren omdat het ook tegen puisjes word verholpen maar ben je 30 en je hebt nog steeds puisjes is dit misschien wel iets voor jou. De verpakking vind ik wel heel erg fleurig zeker leuk met dat roze en het ziet er lekker nonchalant uit ik vind wel dat er veel op staat dus heel erg snel onoverzichtelijk word en dat is heel erg vervelend Ik vind het wel heel erg leuk dat ze voor elke huidtype en ander soort special ingrediënt erin doen er verschillende kleuren ervan maken.

Laten we het maar eens even gaan hebben over de 4 dingen waar voor dit product werkt. 
1: tegen puistjes
2: tegen de glim
3: Je kunt het gebruiken als masker
4: Het is een peeling


Wat ik heel erg fijn vind is dat er op de achterkant van essence producten nog extra in het Nederlands staat vermeld wat het product doet: Het zorgt er voor dat je droge huid goed verzorgt word en dat je huid geen velletjes meer achterlaat. Je kunt dit product elke dag gebruiken.
Het product is een beetje klei achtig maar je kunt het wel makkelijk uitsmeren door de granaatappel is het een beetje gelly geworden!
Het product ruikt heel erg fris met een soort mint geur er door heen. Het product is heel erg makkelijk te verdelen en door dat het zo hard is kun je het makkelijker gebruiken voor een masker.
Ik vind dat het product echt werkt voor mijn huid en als je de crème er bij gebruikt dat je huid echt heel erg zacht is het laat geen velletjes achter en de rode bultjes zijn ook weg. Ik had een grote dikke vette puist op mijn neus zitten en die is door 3 keer te gebruiken weg gegaan dus het is ook wel een heel erg goed product tegen puisjes!

Conclusie:

Als je een jonge puber bent en je hebt last van puistjes is dit product zeker aan te raden 1 keer in de week als masker en de rest van de week gewoon lekker als peeling en facewash in 1
Zeker voor de prijs 1 woord: DOEN!!

Dit was het alweer een hele positiefe review bedankt voor het lezen en hopelijk tot morgen!

Prijzen:
Een fles met 150 ml: €2,-


Veel liefs,
Melissa

Tip:  Dit kun je ook gebruiken op je rug voor puisjes heel erg lekker verkoelend en ook nog een werkend


Wat voor facewash gebruiken jullie op het moment


Geen opmerkingen:

Een reactie posten