donderdag 30 augustus 2012

Max nagellak paris pink

Heey dames,

De Action vind ik een  heel erg leuke winkel met spulletjes met de laagste prijs en natuurlijk kan ik het dan niet laten om niet bij de beauty afdeling te kijken. Hier in ons kleine dorpje heb je jammer genoeg niet zo'n hele grote beauty afdeling maar opzich heb je er wel leuke dingetjes waaronder ook super goedkope nagellakjes en nagellakjes kunnen er bij mij altijd wel in maar zijn deze wel goed en waart voor de prijs!
Enjoy!



Laten we weer eens gaan beginnen hoe het er uit ziet als je het koopt:

Het ziet er heel erg goedkoop uit het is natuurlijk ook heel erg goedkoop maar dit ziet er echt heel erg goedkoop uit. Ze konden het net zo goed in een doosje doen. Eigenlijk lijkt het een beetje op E.L.F. op de €1,- lijn. Deze is dan ook nog een tikkeltje goedkoper. Maar het uiterlijk vind ik niet heel erg mooi daar hebben ze niet echt heel erg veel aan gedaan en dat vind ik wel heel erg jammer.

De kleur vind ik echt heel erg mooi en het flesje vind ik mooier dan de verpakking waar het in zit. In dit flesje zit 7 ml en dat is niet heel erg weinig maar meer dan essence. Het kwastje is echt heel erg fijn en het 'verdeeld' heel erg goed over je nagels heen! Het flesje vind ik heel erg mooi en het is handig op te bergen doordat het 1 rechte vorm is. De kleur vind ik overigs heel erg mooi en best wel speciaal want heel erg vaak zitten erbij goedkopere merken helemaal geen speciale kleuren maar deze zag er wel spannend uit!

Dit is de kleur een lekkere opvallende roze kleur echt helemaal mijn ding houd jij niet zo van de roze kleuren dan is deze kleur helemaal niet voor jou omdat er ook nog eens een parelmoer achtige glans over heen zit. In deze kleur zitten dus geen shimmers maar een heel erg mooie glas en dat vind persoonlijk heel erg mooi. Als jij eren donker meisje bent staat deze kleur jou denk ik echt geweldig omdat je juist donkerder bent kun je denk ik beter die parelmoerige glans over je nagels doen denk ik. Maar ben jij lichtgetint en je vind deze kleur mooi dan kan dat natuurlijk ook gewoon.
 De kwaliteit van dit lakje is normaal voor de prijs natuurlijk heel erg goed maar kijk je niet naar de prijs dan is de kwaliteit niet heel erg vervelend. Het droogt best snel op natuurlijk niet in 10 sec maar in 5 min is het denkt ik wel helemaal droog ik bedoel droog zodat er bijna niks meer kan gebeuren. Deze kleur dekt niet in 1 keer maar in  keer is je nagellak wel mooi zoals bij de foto.

Conclusie:

De kleur is echt heel erg mooi vind ik en je kunt het zowel over dag dragen als voor een feestje. Het is niet echt een heel erg stoer kleurtje vind ik dus als je van stoer houd moet je hem niet kopen. Was deze kleur zonder glans dan zou je hem kunnen kopen omdat die best wel vel is en dus heel erg mooi stoer is maar door die glans maakt het deze nagellak heel erg popperig. Deze kleur duurt wel even voor dat het droog is maar heb je zo'n droger dan is het natuurlijk helemaal handig of natuurlijk gewoon een föhn. De kleur dekt ook niet in 1 keer en dat kan voor jou een ramp zijn of je vind het helemaal niet erg.
voor de prijs vind ik het echt wel waard!

Dit was het alweer en graag tot morgen!

Prijzen:
nagellak 7 ml: €0,45


Heel veel liefs,
Melissa


Wat vind jij van de lakjes van de action of heb je nog en nagellakje die heel goedkoop is?
  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten