donderdag 2 augustus 2012

Essence oogschaduw: 52 olive garden.

Heey dames,

Ik kreeg van mijn vriendin op mijn kinderfeestje onderanderen ook make up en daar zat ook een prachtig kleurtje in van Essence die ik vandaag met jullie wil bespreken. De kleur kun je heel erg mooi basic houden, maar als je het wilt kun je het zo vel maar je kunt het zo vel maken als je zelf wilt. De kleur is vrij basic, maar je moet er wel echt van houden. maar genoeg over wat het product is enzo we gaan het er nu over hebben wat het product kan en of het wel goed is!
Let's get stardet!!



We hebben het over deze kleur een obergien olijf kleurtje echt heel erg mooi in de winter maar je kunt hem ook zo combineren dat deze kleur ook heel erg mooi staat in de zomer.  De verapkking vind ik niet echt heel erg mooi ik vind ze er nog al goedkoop uitzien. Ik vind het patroontje in oogschaduw wel heel erg mooi, dus daar hoeft het niet aan te liggen! De kleur vind ik persoonlijk heel erg mooi staan bij groene ogen en daar vind ik het heel erg mooi bij om dat te combineren met paars maar natuurlijk kun je dit ook gewoon gebruiken voor andere kleur ogen. De verpakking gaat niet heel erg makkelijk open en dat heeft een voordeel en een nadeel.
Voordeel: Het gaat niet makkelijk open in je tas of als je gaat reizen enzo
Nadeel: Ik pak iets en probeer ik het open te maken lukt dat niet dan glipt het heel erg gauw uit mijn handen en dan valt het gauw kapot!
Zoals je ziet bevat dit kleurtje ook suptiele shimmers wat ik altijd heel erg mooi vind in een look gecombineerd met een mat product. De shimmers zijn bijna niet zichtbaar dus heel erg mooi ook voor een neutrale look. Door de mooie 'tekens' in de oogschaduw maakt het de oogschaduw wel helemaal af.

De pigmentatie is middelmatig. Zoals je ziet is de kleur heel erg mooi met een parelmoerigglansje over zich heen. De kleur is wel goed gepigmenteerd voor de prijs maar je moet het wel 2 keer aanbrengen op het ooglid wat natuurlijk wel vervelend is. De shimmers in deze oogschaduw zijn zo erg mooi echt prachtig!
Over de pigmentatie ben ik heel erg tevreden!



En ja dit was het alweer echt een super mooie kleur maar zelf zou ik een iets prijzerigere kopen van bijvoorbeeld Catrice. Deze oogschaduw is wel goed maar niet echt boom hij springt er uit ofzo.
Dat vind ik wel jammer!

Dit was het bedankt voor het lezen en heel graag tot morgen!!

Vedere informatie:
De prijs: 1,59
Inhoud: 2,5 gram
Waar is het te koop?: Het Kruidvat
verder nog te weten? Essence test niet op dieren


Veel liefs,
Melissa






Geen opmerkingen:

Een reactie posten