donderdag 11 oktober 2012

Primark pallete

Heey dames,

Vandaag voor jullie een pallet van de primark. Ik ben afgelopen week naar de primark geweest en natuurlijk heb ik daar wat dingetjes geshopt waaronder dit mooie palletje. Het palletje was super butget en daar houden we van. Je had dit pallet in verschillende kleuren en met verschillende dingen maar ik heb hem met oogschaduw genomen en dan de neutrale variant!
En het verbaasde me want ik vind het product echt heel, heel erg fijn!
Enjoy!



Het uiterlijk vind ik echt heel erg mooi echt heel erg chiq ook. De deksel zit heel erg mooi vast met een magneetje en dat vind ik echt heel erg fijn. De letters zijn er heel erg mooi opgedrukt en passen ook heel erg mooi bij de letters heel erg mooi nonchaland. Er zit wel en spiegeltje aan de binnenkant dus dat is echt heel erg fijn. Wel een nadeel is dat de kleuren heel erg ver in het pallet zitten dus dat is wel jammer dat is wel een groot nadeel

De kleuren zijn ook heel erg mooi. Heel erg veel zijn er mat maar jammer genoeg zit er dan nog een klein shimmetje in echt super jammer. De kleuren zijn heel erg mooi maar wel een beetje raar van elkaar weg zegmaar. De lichte kleur zit naast de donkere dus heel erg verspreid in het doosje en dat is wel jammer. Verder zit er ook niet echt een heel erg lichte kleur in of een echte lichte bruin mat of zo dus dat is een beetje een min punt.
Lady danger, tease, oyessy, high rise.

urben girl, super star, treasure chest, happy camper

stormy night en mishief
De pigmentatie is gemiddeld de ene kleur heeft weer meer dan de andere dus dat vind ik niet even leuk maar de lichte kleuren die zijn wel weer wat minder dan de lichte dus dat is wel normaal. De goudkleuriger middenin op de onderste rij is echt super gepigmenteerd alleen zijn de kleuren een beetje kruimelig.

Conclusie:
Ik vind het echt een super fijn product alleen de kleuren zijn niet allemaal even gepigmenteerd en wat ik ook heel erg jammer vind is dat de kleuren ver in het pallet zitten. Verder vind ik het echt heel erg jammer dat de kleuren zover in het pallet zitten dat vind ik echt een heel erg groot nadeel.
Verder is het een heel erg fijn pallet zeker voor de prijs die je er voor betaalt!!

Dit was het alweer bedankt voor het kijken en heel erg graag tot morgen.

Prijzen:
Een pallet met 10 kleuren oogschaduw van ieders 1 gram is: €2,50

Heel veel liefs,
Melissa

Wat heb jij van primark beauty=
Heb je dat niet dan deze vraag voor jou:
Wat is jou favo pallet?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten