maandag 5 november 2012

Kruidvat gezichtslotion

Heey dames,

Vandaag voor jullie een review over de gezichtlotion van de kruidvat eigenmerk. Dit is al mijn 2e fles en het is eigenlijk een tonic gewoon. Deze is heel erg groot en heel erg fijn te gebruiken. Ik vind dit eigenlijk een product meer als je meer puistjes heb dus niet meer de rijpere huid. Als jij veel puistjes hebt dan zou ik blijven.
En blijf gewoon zeker lezen en ik wens jullie heel erg veel plezier met lezen.
Enjoy!
Photobucket



Dit is de gezichtslotion deze ziet er heel erg goed uit. De verpakking is heel erg dun, dus neemt niet heel erg veel plek in in je tas of toilettas. Deze is is voor de droge en/of gevoelige huid. Dat werkt voor mijn huid wel wat beter. Maar heb jij een normale tot vettige huid dan heb je daar de blauwe versie voor dus dat is helemaal goed geregeld. 
De sturctuur vind ik zelf heel erg fijn niet te vloeibaar als het ware en het is heel erg lekker fris voor je huid!


In deze gezichtlotion zit geen alchol dus geen uitdroging van de huid. Verder zit er kamille in die de huid rustig houd en je zelf ook en een overdosis aan vitamine en dat is natuurlijk altijd goed voor de huid. Jammer genoeg zit er wel parfum in maar wel heel weinig
En natuurlijk nog aloë vera
En dat zijn allemaal goede dingen (behalve de parfum dan)

Ik vind deze gezichtslotion echt heel, heel erg fijn. Droogt mijn huid niet uit en voor naar het reinigen en voor de crème als tonic en voor in de ochtend werkt het meer dan prima. Je gezicht word optimaal gereinigt en dat willen we natuurlijk allemaal. Het ruikt in ieder geval heel erg lekker!

Ik zou dit zeker weten aanraden voor je gezicht en dat vind ik veel fijner dan reinigen met een facewash dat is altijd zo'n gedoe en mijn huid raakt er altijd heel erg droog van.

Conclusie:
Ik vind dit product echt heel erg fijn en het werkt ook heel erg lekker. Heel erg lekker verkoelend voor als je onder een hele hete douche heb gestaan of in de sauna bent geweest. Maar voor zo is het ook goddelijk. En het fijne is dat je het gewoon bij de kruidvat kan halen voor bijna geen geld. Ik vind het een super fijn product en raad het zekers de weters aan!

En dat was het weer voor vandaag en heel erg graag tot morgen

Prijzen:
Een fles van 250 ml: €1,49

Veel liefs,
Melissa

Wat vinden jullie een fijne tonic?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten