woensdag 13 februari 2013

Inspiratie tip- video

Heey dames,

Vandaag heb ik voor jullie een artikel over de inspiratie tip in de vorm van een video. Ik vond het wel eens leuk om dit te vermelden in een video omdat het elke keer in een artikel misschien wel een beetje saai word en daarom ga ik om de 2x een video opnemen en natuurlijk moet het wel een video gemaakt kunnen worden maar daar heb ik opzich wel vertrouwen in!
Dit keer gaat het over een DIY over hoe je een kapstok kunt gebruiken voor je kleding als je bijvoorbeeld een kleinere kast hebt of een kleinere kamer. Het is een heel erg simpele DIY die eigenlijk iedereen wel kan en dit kun je overal ophangen: Op je deur, Tegen de muur en waar je maar wilt. Het is ook een heel erg leuke DIY om daar mee bezig te zijn en laten we maar gauw gaan beginnen en heel erg veel plezier met kijken!
Enjoy!

sorry dat het zo rommelig filmpje is geworden :( 
Wat heb je nodig bij deze DIY:

Een kapstok of een paar haken
Hangers
Kleding

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en heel erg bedankt voor het kijken en super graag tot de volgende keer!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten