zondag 31 maart 2013

Weekoverzicht: Week 13


Vandaag voor jullie weer een weekoverzichts artikel. Ik had maar een klein weekje les en elke dag tot 10 voor half 2 klaar dus dat was heel erg fijn en vandaag wil ik jullie graag gaan vertellen welke blogposts er deze week (week 13) online hebben gestaan! En zo kun jullie goed bijhouden welke artikelen ik elke dag online zet zo dat jullie niets hoeven te missen!
Let' s get stardet!




Maandag: Er kwam een artikel online te staan met een Review over een lekker budget product namelijk een blush van de Action. Zelf ben uik helemaal verslaaft om dingen uit te proberen van de Action en een blush vind ik vaak wel een moeilijk product ondat het niet altijd even mooi staat en deze kleur was nogal vel dus ik was beneiuwt hoe die eruit zag op mijn gezicht en dat kun je in het artikel vinden.



Dinsdag: Toen kwam er weer een heel erg leuk artikel online met een Review erin en deze keer was het een Review van nog een Action product namelijk: Een super lekker ruikende body butter met aardbei geur! Zelf vind ik body butters altijd fijn en ik gebruik het ook altijd in de zomer en in de winter en vaak werken de body butters wel altijd heel erg goed maar deze ook? Lees het zelf maar in het artikel!

Woensdag: Meestal komt er op de woensdag altijd een inspiratie tip online maar ik heb geen inspiratie voor een inspiratie tip. Meestal vertel ik leuke dingen voor in je huis of je kamer maar ik heb het gewoon niet meer en ik moest van mezelf gewoon een artikel online zetten en deze ging dan over steden waar ik nog graag een keer naar toe wil in mijn leven. En de woensdag komt er dan af en toe nog een inspiratie tip online maar meestal komt er nu dan een artikel online met tips een tag of een heel erg leuk filmpje met niet echt iets bijzonders of iets wat met beauty te maken heeft. Lees het artikel hier.


Donderdag: Ik was vrij gewoon een soort van studiedag en verder niets bijzonders maar ik kon jammer genoeg niet werken aan mijn site en het zat me een beetje tegen want in 1 keer was gewoon mijn hele artikel verdwenen dus ik moest het helemaal opnieuw doen en ik kon het niet boven doen omdat ik nieuwe meubelen kreeg een nieuw bureau en andere leuke dingen en toen moest mijn computer af gekoppeld worden maar gelukkig is het wel gelukt! Het ging over een review van een nachtcrème van Kagami!

Vrijdag: Het was goeie vrijdag en ik kon heerlijk lekker uitslapen en ik heb ook niet zoveel gedaan ik heb mijn kamer opgeruimd heel erg veel filmpjes gekeken een artikel getikt maar verder niet zo heel erg veel bijzonders er is namelijk een video online gekomen overeen shoplog met heel erg veel spulletjes omdat ik gewoon heel erg veel dingen moest hebben en alles leek op te zijn! Mijn moeder en ik waren naar de Action en Kruidvat geweest en dat was heel erg leuk en ik heb alles eventjes ingeslagen! Klik hier voor het artikel en het filmpje

Zaterdag: En het was alweer het einde van de week en ik had een heel erg leuk artikel over schoenen uit sloffen aan en dat ging over dat ik best wel lui ben en ik van comfy kleding houd. Ik ben helemaal gek op lekker zittende kleding en daar heb ik een artikel over geschreven en ik hoop dat jullie het een beetje een leuk en kletsend artikel vonden!

Dit was het alweer ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie vaker mijn blog komen bekijken en ik wens jullie een heel erg fijn en leuk Pasen toe!!

Veel liefs,
Melissa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten