vrijdag 9 augustus 2013

Review: make up remover & crème van de Kruidvat

Dit moest al een stuk eerder komen maar het kwam er maar niet van maar dit is ondertussen al mijn 3e tube met de 2in1 cleansing cream van de Kruidvat. Deze reiniger is heel erg betaalbaar en werkt heel erg goed droog én nat! Ik vind het een heel erg goede reiniger en haalt echt al je make up eraf behalve waterproof make up maar persoonlijk gebruik ik dat helemaal niet!
Vandaag een heel erg positief review omdat ik al had verklapt dat dit mijn 3e tube is en ik er nog 2 op voorraad heb liggen.
Let's begin!
Ik had mijn eerste tubetje gekregen en eigenlijk verwachte ik er niet al te veel van. Mijn reinigers waren een avond allemaal op en toen ging ik deze maar gebruiken maar ik dacht dat het toch niet alles er af zou halen en dat was ook het geval niet bij mijn gezicht daar ging alles er goed af ook al had ik er een fixing spray over heen gebruikt en een primer van te voren alles ging er af en daar was ik heel erg blij en dat gebeurde toen het gewoon droog was en toen ging ik het nat gebruiken ik dacht misschien heeft dat meer effect en dat helpe enorm alles werd goed gereinigd en er zat niks meer op mijn watje toen ik tonic gebruikte.

De verpakking is heel erg handig het dopje zit op de onderkant dus je krijgt bijna alles eruit de tube is gewoon van plasic dus je kunt hem door knippen als je nog iets wilt gebruiken. De informatie is makkelijk te lezen en deze verpakking is roze en dat betekend dat het voor de droge en gevoelige huid is en ik merk dat deze dus heel erg mild is maar het haalt alles eraf. Het is ook heel erg fijn bij een gevoelige huid want dat heeft mijn zusje heel erg en ik hem dit product bij haar ongeveer een maand gebruikt en alle buldjes gingen weg en bij mijn heel erg veel puistjes. 

Wat ook een heel erg groot pluspunt is, is dat er geen parfum, alcohol en ph-neutraal inzit en dat maakt je huis helemaal niet geïrriteerd en nog een voordeel is dat je dit product als een crème kunt gebruiken dus dan heb je dat ook niet meer nodig dus dit product is heel erg goed voor je huid en je kunt dit product nat en droog gebruiken dus bij elke situatie handig :)

Ik ben groot fan van dit product en gebruik het nu al behoorlijk lang en het werkt echt geweldig en merk dat mijn huid er heel van is opgeknapt en ik gebruik dan nog wel een gewone crème erna want ik merk dat als je dit als crème gebruikt nog niet alles helemaal fijn is en het een beetje plakt maar misschien werkt dat wel voor jouw! 

Dit was het bedankt voor het kijken naar dit artikel en tot de volgende keer!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten