zondag 19 augustus 2012

Fotoverslag van vakantie duinrell 2012

Heey dames,

Ik wil jullie in deze review een overzicht laten geven hoe mijn vakantie was in 2012. Ik heb niet gefilmd omdat ik vakantie heb en dat ik er gewoon nergens over na wou denken enzo maar foto's heb ik zeker gemaakt en dat ga ik ook zeker aan jullie laten zien!
Dus ben je benieuwt naar mijn vakantie dit jaar lees dan gauw even verder!



Ik samen met mijn broer swingbal aan het spelen echt een super leuk spel en mijn zusje vond het leuk om er op te klimmen!
Waar ben ik nou? Mijn zusje verstopt onder het tafelkleed haha

Mijn zusje bij een vijver van de regering of zoiets samen eendjes kijken

Hele mooie zwanen

Bij een paleis in Den Haag ik heb een foto gemaakt van de binnenkant! Hihi

Wij bij het binnnenhof en zagen het bordje Eerste kamer der staten generaal ik vond het wel grappig

Die stomme rot meeuwen die je alsmaar wakker maken 7 uur 's ochtens


De kerk bij het binenhof

tweede kamer der staten generaal

Mijn zusje als tasjes dief haha

Mijn zusje lotte in het treintje

Lotte in actie

Mijn broer had pijn aan zijn voet en mijn vader vond het leuk om daar een foto van te maken haha

Mijn zusje heel erg grappig met het buurjongentje bij hen in de caravan gezellig

M'n zusje Lotte die mijn andere zusje Lysanne duwt 

Melissa in actie bij swingbal

Vuurwerk bij scheveningen de foto's zijn een beetje onscherp geworden maar het was echt heel erg leuk!

Nog meer foto's

Wij samen voor Rick's huisje

Lysanne bij de grote wijze uil.

Ik samen met mijn zusjes en broer bij de kwik kwek kwaak show

Lysanne en ik bij de grote kaars 

Ik als fotomodel in het speelparadeis bij de paardenstal

Mijn zusje die in de buis klimt

Lotte samen met Alex het buurjongentje in het treintje

Lotte die een lolly op heeft

Mijn zusje op de leuke fiets


Later nog een keer saampjes in de mooie trein haha

Ik boven bij een soort kleine splash echt heel erg eng maar wel grappig

Ik ben zo sexy! (maar niet heus)

Wij samen een spelletje skip po aan het spelen

Mijn zusje bij de skelters

Ik kan wel klimmen hoor!

Verder heb ik er niet echt foto's bij zitten die op internet mogen van familie en vrienden maar ik hoop dat jullie het toch leuk vonden om te zien en dat jullie een soort van inzicht hebben gekregen van mijn super, super leuke vakantie!

Bedankt voor het lezen en tot morgen!

Veel liefs,
Melissa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten