maandag 20 augustus 2012

Producten voor mijn avond routine

Heey dames,

Ik zag dat macha een filmpje had waar in ze liet zien welke producten ze gebruikt om haar make up er af te halen. Maar ik heb al zo veel ideeen voor filmpjes dus ik dacht ik doe het gewoon lekker in een artikel en als ik weer iets verandert heb in mijn avond routine dan doe ik het gewoon nog een keer! Net als mijn dailty make up routine die kan ik ook makkelijk in een artikel doen dus als je dat leuk vind lees dan gauw even verder!



Waar ik allereerst mee begin is een oog make up remover en deze is van kruidvat eigen merk en deze is echt heel erg fijn. Deze oogmake up remover heeft een oliebasis en een waterbasis en dat vind ik nou zo fijn aan de remover. Ik vind het heel erg lekker zacht voor je ogen en mijn oogleden zijn nog al droog dus dan is dit voor mij echt de ideale op lossing. Het is natuurlijk ook nog eens lekker betaalbaar en dat vind ik echt een heel groot pluspunt voor deze oogmake up remover. Het doet goed zijn werk!
Maar dit product gebruik ik niet altijd voor mijn ogen. Het kan ook wel eens zijn dat ik het overlaat aan een reinigensmelk want dat vind ik ook heel erg goed werken. Dit doe ik dan gewoon met mijn handen en dan f wrijf ik het over mijn ogen heen en dan haal ik het eraf met een facewash en dat vind ik ook heel erg goed werken dus ik doe het niet altijd met een makkelijke oogmake up remover.

Dan gaan we door met de facewash en dat is dan de 4in1 cleansing cream van my skin Essence en het heeft door dit product echt zo'n verschil gemaakt voor mijn huid. Mijn huid zat altijd vol met irritaties en nu gebruik ik het product 1 keer in de week als masker en de rest van de week als normale facewash.

Dan ga ik altijd verder met een tonic en deze tonic is van dezelfde lijn als van de reinigingsmelk en die vind ik ook heel erg fijn en door deze tonic te gebruiken koelt mijn huid heerlijk af vooral nu het zomer is!
En deze gebruik ik na mijn facewash als ik dat er af gespoeld heb.
Dan wacht ik altijd even dan kan het intrekken!

Daarna ga ik verder met de crème en deze crème gebruik ik dan: Essence my skin crème met bamboe en lyche. Ik vind deze crème niet zo goed werken als de roze variant maar toch maak ik deze lekker op en deze gebruik ik dan!
Allerlaatst heb ik een oogcrème van de kruidvat die ik op het moment gebruik en het is echt een hele fijne oogcrème. Ik kan niet zo heel erg goed oordelen over deze crème, omdat ik nog geen andere heb uitgeprobeerd maar ik vind hem heel erg fijn!

En dit was het alweer voor vandaag en ik hoop jullie morgen weer te zien!

Prijzen
Oogmake up remover kruidvat: €1,89
Reiniginsmelk van nivea: €4,09
4in1 cleansing cream Essence my skin: €2,-
Tonic van nivea: €4,09
Crème van Essence: €2,-
oogcrème kruidvat eigen merk: tussen de €1,- en €2,- 


Veel liefs,
Melissa





Geen opmerkingen:

Een reactie posten