zaterdag 18 augustus 2012

Hebben jullie nog ideeën?

heey dames,

Ik had een vraagje voor jullie die ik niet kan beandwoorden maar jullie wel, en dan heb ik het over de vraag; hebben jullie nog ideeen voor matriaal natuurlijk wil ik ook wat livestyle dingen doen maar ik weet er niet wat ik moet doen en wat vinden jullie leuk. Vinden jullie leuk om persoonlijke updates te zien of juist hele andere dingen. Ik had zelf al bedacht om een Q&A te houden maar dan moeten jullie wel vragen in sturen en dan kan ik die beantwoorden en dat kunnen hele persoonlijke vragen zijn maar ook over de site of juist wat heel erg anders.
Voor filmpjes heb ik genoeg ideeën maar nog niet echt over de looks dus weten jullie dat zet het dan even bij de reacties!
Alvast bedankt

Veel liefs,
Melissa

P.S. het komt ook nog even in een filmpje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten