zaterdag 18 augustus 2012

Garnier ambre solaire aftersun

Heey dames,

Eindelijk is de zomer aangebroken en dan gaan we ook echt naar de 35 graden toe! Ik word er zo happy van! Dan is er natuurlijk ook eindelijk een aftersun nodig en ik ga kijken of de aftersun die ik uit de kast heb getrokken of die goed is en dan heb ik het over de Garnier ambre solaire aftersun met Aloe Vera erin.Toen ik het las was ik al een beetje benieuwt naar het product en vandaag ga ik het voor jullie Reviewen!



De verpakking is erg fijn. Het is een platte verpakking dus makkelijk mee te nemen. De kleur is babyblauw dus voor mannen ook makkelijk mee te nemen. Alleen is het product heel erg vloeibaar echt niet fijn! Het drupt er zo uit en dan gebruik je te veel en dat vind ik heel erg zonde. Mijn zusje had door het warme weer zich heel erg verbrand en toen heb ik deze gebruikt en ik vond deze heel erg fijn!
Toch blaaderde alles af en ik heb er nog een foto van

De foto is echt heel erg haar rug was helemaal verbrand en zoals je ziet moesten we ook alles eraf trekken. Ik had nog een foto maar die kan ik niet vinden een heel groot stuk vel die je zo van haar rug af kon trekken maar haar rug is wel weer normaal en dat heeft ook geholpen door deze aftersun en daar ben ik heel erg blij mee!
Ik smeer hem nog steeds bij haar elke dag op en het word er lekker zacht van!
Op dat gebied ben ik heel erg blij met deze aftersun!
De aftersun heeft er wel voor gezorgd dat mijn zusje haar huid weer glad en soepel is!
Wat ze wel heel erg vervelend vond is dat het wat ging prikken omdat haar huid open licht als het ware en er zit parfum in en in parfum zit alcohol en dat is niet zo fijn maar je voelde het maar heel lichtjes dus dat is het enige nadeel wat je kan hebben bij deze aftersun.

De supstantie is heel erg vloeibaar en dat is niet altijd heel erg fijn omdat er in een keer heel erg veel product uit komt en dat heb ik bij de aftersun van no-ad niet en dat vind ik niet zo fijn! Zoals ik al zij is het product heel erg spikkelig voor de huid omdat er parfum in zit. maar verder maakt het je huid heel erg soepel omdat er sea butter in zit en dat is heel erg goed voor de huid en houd de huid dus soepel en glad. Vooral bij dit soort dagen is het goed om elke avond je in te smeren met een aftersun en daar is deze heel erg goed voor. 
De geur van deze aftersun is een beetje kokos achtig en daarbij ruik je die sea butter ook heel erg goed. De geur is heel erg warm met een fruitig extract er door heen. Persoonlijk vind ik het een lekkere geur om je te ontspannen en heel erg lekker koel voor je huid.

Conclusie:

Ik vind de aftersun heel erg fijn voor naar het zonnebaden, maar niet echt als je verveld. Het heeft wel geholpen maar de prikkeling was niet echt fijn.
De geur is overigs wel heel erg lekker en ik ontspan echt als ik het ruik.
Ik vind het echt een hele lekkere onspannende aftersun en zou hem zeker aanraden!
Dit was het alweer voor vandaag en heel erg graag tot morgen!

Prijzen:
Aftersun van 200 ML: €7,95 maar de prijzen zijn heel een uit lopend, maar voor deze prijs heb ik hem gekocht.

Veel liefs,
Melissa

Welke Aftersun gebruiken jullie op het moment?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten