vrijdag 17 augustus 2012

School

Heey dames,

Ik moet aanstaande maandag voor het eerst naar de middelbare school en ergens vind ik het best wel heel erg eng en tegelijkertijd heel erg leuk. Wnat wat door mijn rondspookt zijn de vragen die je heel onzeker maken van: Vind ik het wel leuk? Ga ik niet alleen maar enen halen? Ga ik niet gepest worden? Krijg ik wel vrienden? En natuurlijk de grootste vraag kan ik wel doorgaan met mijn blog?
Natuurlijk weet ik dat ik positief moet blijven denken maar het lukt moet op een of andere manier gewoon niet!
Ik weet dat ik pas over 4 dagen moet gaan beginnen maar toch de vooruitzicht zal eng blijven!
Ik voel me echt onzeker en voor de vakantie juist helemaal niet!
Ik heb m´n klas al 1 keer gezien en het was echt heel erg raar en toen had ik het idee nog helemaal niet om mijn oude vertrouwde klas te moeten missen. Iedereen kende elkaar en iedereen gaat nu in een keer een eigen weg! 1,2,3 en de vriendschap gaan weg bij sommige kinderen heb ik gewoon 8 jaar in de klas gezeten en nu in 1 keer weg! Ik zit gelukkig wel bij iemand in de klas die ik ken en ook een hele goede vriendin van mij is en waar ik altijd terecht kan als ik die nodig heb zij kent mij door en door en dat vind ik echt heel erg belangrijk! Niemand zou mij zo kennen als zij dat doet!
Ik vind het zo spannend en ik denk als maar dat het niet goed komt en dat ik het niet goed ga doen en niet ga halen wat ik zo graag wil bereiken.
toch moet ik gewoon zeggen dat het goed gaat komen en dat het allemaal goed gaat komen!
Sorry trouwens voor dit er komt vandaag ook nog een normale review maar ik wou het alleen maar even kwijt en wat ik ook heel erg graag even kwijt wil is: dat er niet elke dag een Review op de site kan komen en dat kan komen door dat ik heel erg moe ben omdat ik dat verre fietsten natuurlijk helemaal niet gewend ben en het zelfde geld voor het huiswerk ik krijg daar wel 5x zoveel als hier vertrouwt op de basisschool!
Maar dit is even wat ik wou zeggen dat ik niet altijd even vrolijk op filmpjes kan voorkomen en dat komt dan echt door dat ik me gewoon op het moment heel erg onzeker voel!

Heel veel liefs,
Melissa

Zijn jullie ook onzeker voor de middelbare school of was je er onzeker voor?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten