donderdag 16 augustus 2012

Catrice nagellak: 400 Blue Cara Clao

Heey dames,

Ik ben al een hele lange tijd gek op de lakjes van Catrice ze zijn betaalbaar en ze hebben een hele goede kwaliteit. Deze kleur heb ik een keer met een 1+1 gratis actie gekocht. In die tijd was ik helemaal gek op blauwe en groen kleurige lakjes en dat ging weer over en nu worden die kleuren bij mij op het moment heel erg naar boven gepopt en dan heb ik het niet alleen over lichte kleuren maar ook juist de velere kleuren en vandaag wil ik het graag over zo'n kleurtje gaan hebben!
Dus wil je meer weten over dit lakje lees dan gauw even verder!




Het lakje is zo als je ziet heel erg knallend blauw echt de trend van deze zomer
Het potje is nog steeds heel erg normaal en niet heel erg bijzonder maar wel heel erg makkelijk in gebruik en daar bedoel ik mee dat je het handig op kan bergen naast elkaar en dat heb je niet met hele andere moeilijke vormen van nagellak. Maar wat ik wel lastig vind is dat je niet kunt zien wat voor kleur het is en dat heb je wel bij de essence lakjes!


Het kwastje vind ik wel te gek het is een soort van breed plat kwastje echt super fijn vind ik. De kleur dekt daarom volgens mij ook beter en je komt ook niet zo snel bij je nagelriemen!
Echt een verbetering dan de vorige lakjes!!

Wat ik ook heel erg leuk vind is dat de lakjes zo'n leuke namen hebben en alleen om sommige namen wil ik de kleurtjes al hebben dus echt zo erg leuk gedaan!

Nu gaan we het even hebben over de dekking!
De dekking van dit lakje is echt super goed in 1 laagje kun je al over straat maar ik persoonlijk doe er altijd nog een laagje bij voor toch nog wat intesiever effect de kleur is op je nagels niet helemaal mat maar een klein glansje zit er in dit product dus als je wilt kun je hier nog een grote nail art bij maken als je dat leuk vind omdat je kleur uitgebreider kan maken en daar bedoel ik mee dat je er alle richtingen mee op kunt en dat vind ik altijd heel erg fijn bij nagellakjes dat je goed kun combineren bij de lakjes!!


Conclusie:

Het lakje is heel erg fijn alleen kunnen ze wel wat doen aan de dop! Dus ben jij echt gek op de trent van deze zomer, velle neon kleuren, Dan is dit lakje echt is van jouw en voor de prijs hoef je het dan ook niet te laten!

Dit was het alweer voor vandaag en graag tot morgen!

Prijzen:
Lakje van 10 ML= 2,50

veel liefs,
Melissa






Geen opmerkingen:

Een reactie posten