zondag 12 augustus 2012

I'm bag

Heey dames,

Ik ben weer terug van vakantie een week naar duinrell en ik zit weer bomvol ideeen! Ik heb niet gefilmd omdat ik met m'n gezin was en even helemaal van de aarde af wou zijn en nergens zorgen over wou maken, dus gewoon niet te stressen en nergens aan hoeven te denken en  mijn ouders vinden het ook niet heel erg fijn om op de film te staan en dat krijg je al gauw als je met z'n allen in de tent zit!
Ik ben helemaal vergeten om mijn spullen te laten zien die ik mee neem op vakantie! Heel erg sorry daar voor, maar daar door krijgen jullie niet morgen maar overmorgen een uitgebreid fotoverslag over mijn week vakantie op duinrell!
Het zouden niet hele spectaculare foto's zijn maar oke ik doe het maar gewoon!
Jullie kunnen nog heel erg veel Reviews verwachten en een mini mini mini shoplog uit den haag want ik heb maar een paar dingen gekocht!
Maar dit wou ik even zeggen even zeggen dat ik weer terug ben en weer uitgebreid gepraat word over beauty!

Veel liefs,
Melissa

Waar zijn jullie heen geweest op vakantie en hoelang?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten