vrijdag 31 augustus 2012

Mijn 5 favo nagellakjes

Heey dames,

Ik vind nagellak echt een heel erg leuk product en word er ook altijd heel erg blij van als ik het zie. Zelf kan ik niet heel erg goed mijn nagels lakken maar omdat ik hele leuke kleuren heb (vind ik zelf) doe ik het wel steeds meer! Vandaag laat ik dan ook aan jullie mijn vijf favo lakjes zien van het moment en die verschillen heel erg vaak omdat ik best wel veel nagellakjes koop en veel plezier met lezen.
Enjoy!



Laten we beginnen met deze prachtige kleur van Catrice deze kleur vind ik echt onwijs mooi en ik ben er zo blij mee. De kleur is zo helder op je nagels en zo vrolijk voor in alle seizoenen deze kleur geeft ook een goed pigmentatie dus dekt echt heel erg goed! Ik ben echt heel erg blij met deze kleur en staat in m'n top vijf nagellakjes van de zomer!

Dan gaan we het hebben over dit mooie lakje. Dit lakje heet 79 viva la green en ik vind heet echt een heel erg mooi zacht lakje is een beetje stroperig maar verder echt helemaal prima dekt in 3 laagjes goed en ik ben er helemaal blij mee de kleur is echt perfect en trekt niet zo snel in de nagels!


Dan over deze kleur een beetje een oudroze kleur echt heel erg mooi en ook niet zo kleur van 'BOOM in your face' het is gewoon een prima mooi roze lakje echt heel erg mooi voor overdag en er kan gewoon heel erg veel bij gecombineerd worden en dat vind ik echt geweldig. De structuur is en heel klein beetje stroperig en duurt ook wel even voor dat het droogt maar verder echt een prima lak niets mis mee en ik vind hem echt heel, heel erg mooi en fijn!



Dan gaan we het hebben over deze prachtige kleur van Max dus van de action. Deze kleur is echt prachtig en staat heel erg mooi bij een gala oudfit of juist bij een een heel classy outfit deze draag ik heel erg vaak en de kleur is echt heel erg mooi en heel erg mooi op je nagels vooral door die mooie glans maar wil je hier meer over weten klik dan even hier voor het Review!


En dan alweer de laaste en deze is van een LE van Catrice, dus jammer genoeg niet meer te koop maar de kleur is echt heel erg mooi een mooie peachy kleur met een prachtige rose gouden gloed er doorheen echt super, super mooi ik ben er echt heel erg blij mee! Het kwastje is geweldig en de kleur is echt super de kwaliteit is heel erg fijn alleen droogt het iet wat langzaam maar verder perfect toppie!
Op de foto zie je niet heel erg goed de mooie glans maar deze is echt heel, heel erg mooi!

Dit was het alweer voor vandaag en heel erg graag tot morgen!

Prijzen:
Lakjes van essence 5ml: €1,30 (zijn niet meer te koop)
lakjes van catrice 10ml: €2,50 (laatste niet meer te koop was LE)
Lakje van max 7ml: €0,45



Heel veel liefs,
Melissa

Wat is jullie echt favo, favo lakje?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten