zaterdag 1 september 2012

Max baked eyeschadow 427 grey combo

Heey dames,

Ik heb vandaag voor jullie een heel erg leuk sper budget fijn palletje van de action. Iedereen weet wel dat Action hele fijne goedkope producten heeft, dus ook make up. Het zijn gheel erg leuke dingen wat je daar kan krijgen en een lipgloss voor €1- is natuurlijk geen geld en vandaag wil met jullie gaan kijken naar een product van de action Max genaamd. Het arsortiment is niet heel erg groot maar toch wil ik met jullie vandaag gaan kijken wat het product doet hoe het er uit ziet en natuurlijk of er kleur vanaf komt!
Enjoy!



De verpakking vind ik zelf wel heel erg leuk. Bij het essence schap vind je palletjes heel erg snel gewoon los en je weet niet wie er aan gezeten heeft. Dus dit is altijd hygiënischer. De verpakking ziet er niet heel erg mooi uit als ik eerlijk mag zijn een beetje cheap zien ze er uit. Het ziet gewoon vast met plastic en dat vind vind ik persoonlijk niet heel erg mooi mooi uitzien maar wel heel erg mooi voor de prijs die je betaalt.
Je kunt wel heel goed zien hoe het er uit ziet, dus dat is heel erg fijn!

De kleuren zijn heel erg mooi en passen goed bij elkaar. Het zijn baked eyeshadows, dus je kunt ze zowel nat als droog aanbrengen en het liefst doe ik het nat want geeft het net wat meer pigmentatie. De pigmentatie is verder wel goed maar niet zo goed dat je het las kunt gebruiken maar daar hoor je zometeen meer van.
De verpakking zelf vind ik wel heel erg mooi. De 'dop' is heel erg mooi en staat ook een beetje bol, dus daarom vind ik het zo leuk staan als je hem op je beautykast hebt staan.
Wat voor kleuren zitten er in?

1: een meng van een donker blauwe kleur en een soort highlighter
2: Het is een roze highlighting kleur deze is heel licht roze met heel veel shimmer.
3: Dit is een hele mooie licht blauwe kleur ook met heel veel shimmer.
4: Een hele donker blauwe kleur die overigs heel erg mooi is en die ik ook heel erg vaak gebruik als eyeliner.


De pigmentatie:

De pigmentatie is gemiddeld. De donker blauwe keur is heel goed gepigmenteerd voor de prijs alleen er zitten heel veel shimmers in en daar houd ik niet zo van maar voor een feestje of zo iets kan het heel erg leuk zijn. De licht blauwe kleur vind ik heel, heel erg mooi heel erg intens en dat is vooral als je hem nat gebruikt.
De roze kleur geeft wel heel veel pimentatie maar niet als een roze kleur maar meer wit. Maar voor wit is het meer shimmer dan wit. Meer parelmoer dan wit.
De 2in1 kleur overheerst meer de donkere kleur dan de lichte kleur, dus word het meer een hele donker blauwe kleur deze kleur vind ik echt heel erg fijn en goed en ik ben heel erg blij mee en maar er nog een look mee.

Conclusie:
 Ik vind alle kleuren heel erg mooi alleen zit er heel erg veel pimentatie in en daar houd ik niet zo van. Maar als jij van mooie, goedkope, gepigmenterde, shimmery oogschaduws houd is dit echt iets voor jou. De kleuren zijn heel erg mooi en je kunt ze dus met 2 stappen gebruiken! De verpakking is wel te doen en de verpakking van de kleurtjes, dus het doosje is echt heel erg leuk!

Dit was het alweer en graag tot morgen!

Prijzen:
4 oogschaduws: €1,30


Veel liefs,
Melissa

Sorry dat hij zo laat online kwam ben het gister vergeten en vandaag heel erg moe door school!

Wat is jouw favo product van action?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten