dinsdag 4 september 2012

Wat is een baked eyeschadow?

Heey dames,

Ik ga jullie vandaag eens vertellen wat een baked eyeschadow nou in houd. Ik vind het altijd moeilijk om te weten of je het nou nat of juist droog kan gebruiken. Ik ga jullie vandaag eens uiitleggen wat je allemaal met baked eyeshadows kan. Ik vond het in het begin ook erg lastig hoe ik nou zoiets moest gebruiken, dus ga ik jullie dat vandaag eens uitleggen.
Ik hoop dat jullie er inspiratie in opdoen en wens jullie veel plezier met lezen.
Enjoy!!



Laten we beginnen met deze kleur van essence. Deze kleur heeft verschillende kleuren inzich. Ik vind dat er heel erg chiq uitzien en dat vind ik heel erg mooi. De kleuren zijn een beetje opgezet door dat ze gebakken zijn. Meestal hebben die kleuren altijd een shimmer over zich heen dus daar moet je wel van houden. de klewur heet: 10 let's do de moonwolk van michael jackson! Door ddie kleuren word het juist shimmery en die kleuren zijn meestal ook lichter. Elke oogschaduw is hier door anders want door die kleuren er om kun je niet echt iets maken wat overal het zelfde omdat het door elkaar gemengd word.

Je hebt niet alleen baked eyeschadows maar ook baked blushes bronzers en zelfs palletjes!
Kijk maar mee met deze voorbeelden.
Ik heb ze zelf niet maar vond ze op internet.

Dit is het baked eyeschadow pallete deze kun je alleen bestellen.

Deze blush is van de body shop en heeft 2 hele mooie kleuren!


Je hebt ze zelfs van de action gister heb ik er 1 van gereviewt. die kun je hier dus goedkope baked eyeschadows heb je natuurlijk ook gewoon bij de action!

Van Catrice heb je in het vaste assortiment ook baked eyeschadows liggen.


Hopelijk weet je nu een beetje wat een baked eyeschadow is en doet en dat je het intenserer kan maken met water, dus speel er gewoon een beetje mee!

Je kunt ze dus overal vinden!

Dit was het bedankt voor het lezen en graag tot morgen!

Prijzen:
Essence baked eyeschadow: Ik heb hem gevonden in de kortings bak voor 1 euro
Andere producten weet ik niet die heb ik van internet.

Veel liefs,
Melissa

Wat is jullie vervelendste baked eyeschadow?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten