woensdag 5 september 2012

Oogschaduwbasis van Essence

Heey dames,

Vandaag heb ik voor jullie een product die ik niet heel erg lang getest heb maar er al snel over uit was.
Over dit product heb je denk ik al veel over gelezen en vandaag ga ik het nog eens voor jullie reviewen.
Dit product kan ik niet voor jullie vergelijken met een ander product omdat ik hier nog niets van had voor ik dit product kocht. Ik vind het heel erg leuk om aan jullie te vertellen.
En dan heb ik het over.... De oogschaduw basis van Essence.



De verpakking vind ik er echt heel erg leuk uitzien. Met die zwarte dop en dan met die stoere letters de naam. Ik vind dat er voor het uiterlijk niet heel erg veel gedaan is maar heel simpel is soms niet verkeerd, omdat dit product er met veel stijl en ik vind ik vind het leuk!
De appelicator vind ik echt heel erg fijn eigenlijk precies hetzelfde als een lipappelicator. Alleen komt er best wel veel vanaf en deze laat nogal een was achter op je ooglid. En dat gebeurt vooral als je te veel op doet dus daar ben ik minder blij mee. Ik denk dat een echt kwastje beter was geweest.



De kleur die er vanaf komt vind ik wel goed. Het ´mengsel´ droogt niet zo snel uit en je oogschaduw blijft zeker langer zitten. Allereerst gebruikte ik concealer maar je ziet echt een verandering van oogschaduw basis en concealer. Ik zag echt een verbetering bij mijn oogschaduw. Het is dus heel erg belangrijk dat je er iets van een basis onder doet.
En misschien kan ik jullie even extra aanraden om er toch een oogschaduw over heen te doen omdat het bij deze oogschaduwbasis toch een beetje op valt als je deze op hebt en dat heb je precies hetzelfde als bij donker dames,

Conclusie:
Ik vind de oogschaduwbasis echt heel erg fijn alleen het appelicatortje is een beetje vervelend.
Je ziet echt een verbetering alleen vind ik het jammer dat je er een oogschaduw overheen moet doen omdat het dan minder opvallend is als je deze oogschaduw basis opdoet.
Maar ik vind hem echt heel erg fijn en gebruik hem met plezier!

Dit was het alweer heel erg bedankt voor het lezen en morgen zien jullie weer wat nieuws!

Prijzen:
Een oogschaduw basis van Essence product van 4 ml: 2,50

Veel liefs,
Melissa

Welke oogschaduwbasis vinden jullie het fijnst?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten