maandag 10 september 2012

highlighting mousse van HEMA

Heey dames,

Eigenlijk keek ik nooit bij de beautyproducten van de Hema omdat ze dingen hebben die heel erg veel leuker zijn. Toen ik bij de make up spulletjes ging kijken waren er een paar dingen in de uitverkoop dus altijd een leuk moment om iets uit te testen, dus dat ben ik ook gaan doen. Ik heb daarom een highlighting mousse gekocht omdat ik zelf nog bijna geen highlighting  heb en het zo'n leuk product is en dat ik het gewoon eens uit moest proberen, dus hier een Review over de highlighting mousse van de HEMA.
Enjoy!



De highlighting mousse zit er echt heel erg mooi uit en zo als je ziet is het een goude highlighter en daar houdt ik op het moment wel van.
De kleur is echt heel erg mooi maar daar ga ik later meer over vertellen. Ik vind wel dat het een mooie uitstalling heeft en ik ben ook heel erg blij met het product. Natuurlijk is het hele potje van plastic maar dat vind ik alleen maar handig als ik het laat vallen dan is het niet meteen kapot.

Zoals je ziet heb ik het al heel erg veel gebruikt omdat ik dit zo'n mooie kleur vind voor in de zomer. De kleur is heel erg mooi shimmery en de structuur is echt heel erg fijn. Er komt genoeg pigment op je kwast of vinger en niet dat het een stuk beton is of dat je juist veel te veel krijgt.
Wat ik wel heel erg jammer vind is dat je het niet zo goed kunt verdelen over je gezicht en dat is zo jammer. En dat kun je heel erg goed en snel zien als je een lichte huid hebt. En ik heb niet zo hele lichte huid maar bij mij moet je het ook heel erg goed uitblenden!

En nu dan de pigmentatie. Nou ik vind het wel oké het is niet dé perfecte highlighter maar het is ook niet dat er totaal niets vanaf komt. Voor een subtiele look voor every day is het denk ik de beste highlighter die ik heb gehad maar niet de beste en dat komt omdat je het product niet zo goed kan blenden. Het is te stevig om uit te blenden en dat vind ik heel erg jammer want als je het iets meer op mousse had laten lijken was het ten eerste al meteen een stuk meer pigmentatie gegeven hebben en beter kunne blenden op je wangen. Verder vind ik het wel heel erg mooi en iets meer kleuriger uitzien op de wangen.
Ik ben er heel erg blij mee.

Conclusie:
Voor in de uitverkoop is het een hele goede highlighter maar om er nou meteen vier euro voor te betalen vind ik het toch niet echt het geld waard.
Maar vind je dit product in de kortingsbak bij de Hema zou ik het zeker mee nemen.
Ik zou met dit product ook een keer een ooglook maken!
Maar waarom vind ik het niet het geld waard en waarom wel:

Wel:
1: Fijne verpakking
2: Kleur heel erg subtiel en heel erg mooi en de goede glans erin

Niet:
1: Er komt niet echt super veel pigment van af en daarom duw je harder en dan komt het aan de zijkant en dat is echt heel erg irritant
2: Het is gewoon een beton blok en daarom kun je het niet goed blenden op je wangen

Dit was het voor vandaag bedankt voor het lezen en heel erg graag tot morgen!

Prijzen:
1 potje 5 gram: €4,-
Gekocht voor: €0,50


Veel liefs,
Melissa

Wat vind jij van de producten van de hema?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten