dinsdag 11 september 2012

School en dat hele zooitje

Heey dames,

Vandaag wil ik het even over iets hebben waar ik heel erg mee zit en natuurlijk kon ik dit even in een video vermelden maar ik heb echt mega veel ideeën voor filmpjes maar echt geen ideeën voor artikelen. Natuurlijk kan ik de hele tijd Reviews schrijven over producten maar volgens mij is het ook wel leuk om random artikelen te lezen, En natuurlijk komen er nog normale Reviews, maar wat meer random artikelen is natuurlijk ook wel leuk. En het kan natuurlijk vanalles zijn. Ik heb al een paar ideeën op gedaan maar natuurlijk kan ik er altijd nog meer hebben dus hebben jullie nog leuke ideeen of leuk tags ofzo zet ze hier onder in de comments!

Verder wil ik even aan jullie vragen of jullie nog leuke dingen hebben die je in je kamer kan zetten der decoratie. Ik ben al heel erg lang op zoek maar kan niet echt leuke decoratiefe dingen vinden voor in m'n kamer. Dus weet je dat ook zet het dan ook even in de comments

En nu dan echt  het laatste.

Ik zit nu in de middelbare school en ik heb het nog niet helemaal naar mijn zin daar. Ik word een beetje geplaagd enzo. En ik heb wel vriendinnen in m'n klas en ook random, maar het is echt helemaal niet leuk om gepest te worden. Maar natuurlijk hoop ik dat het goed komt enzo. Verder ben ik wel heel erg blij met mijn lesrooster alleen de woensdag is echt een hele drukke dag maar verder ben ik heel erg blij en tevreden over mijn lesuuren heb leuke mentoren alleen Frans vind ik heel erg moeilijk om te maken. Het is echt super moeilijk uit te spreken en ik ben er gewoon niet zo'n held in sowieso was ik al niet zo'n held en dat soort dingen, maar verder buiten die dingen denk ik wel wat ik het op kan gaan lossen enzo en dat ik met plezier vriendinnen kan gaan vinden en dat zij zelf ook een keer geplaagd worden enzo!


Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten