vrijdag 7 september 2012

Masfactor masterpiece max mascara (mini)

Heey dames,

Ik had nog noot iets getest van maxfactor. Ik vond het toen ik 10 was een beetje te duur. Niet dat ik het zelf moest kopen maar Essence sprak me veel meer aan. toen ik opeens een zak vol make up producten kreeg van de dochter waar me moeder werkte. Het was niet heel erg bijzonder maar er zaten geen goedkope dingen bij zoals Essence enzo. Toen kwam ik opeens in aanraking met het merk maxfactor en ik vond het echt heel erg meer en daarom was ik ook heel erg blij dat ik een mini maxfactor mascara kreeg bij de glossybox (die ik nu niet meer krijg) en dat vond ik heel erg leuk en nu heb ik hem uitgebreid uitgetest en voor jullie reviewen
Ben je benieuwt lees dan gauw verder!


De echte verpakking vind ik er heel erg mooi uitzien heel erg smaakvol en dit vind ik eigenlijk ook al heel erg mooi van maxfactor. Het logo vind ik er heel+ erg mooi opstaan en eigenlijk vind ik hem best groot voor een tester!
Er zit 5,3 ml in en dat is echt heel erg veel voor een tester.
De verpakking is heel erg basic en wat er op moet staan staat er op.
Zoals ik al schreef is de verpakking heel erg basic gewoon zwart en dat vind ik nou zo fijn aan deze mascara niet te veel poespas gewoon heel erg simpel.

Waar je het kwastje aan vast kan houden is heel erg lang, dus heel erg goed over nagedacht, dus dat vind ik echt een heel erg groot pluspunt. Het handvat is net zo groot als de ´hulse´ waar het product inzit.

Laten we het hebben over het kwastje. Het kwastje is zo erg fijn. Het is geen kwastje met echte haartjes om het zo maar te zeggen, maar het heeft van die plastice haartjes en dat werkt een stuk fijner voor mij. Ik krijg er niet zulke geiriteerde ogen van en dat vind ik echt heel erg fijn. Deze haartjes staan heel erg stijf dus kun je heel erg makkelijk bij de wortels en heel erg kort zijn de haartjes ook en dan knoei je niet zo snel.




Conclusie:

Ik vind het echt een hele fijn mascara ik denk de meest fijne die ik heb en ik ben zo blij met de haartjes die deze mascara levert dus deze zou ik zeker in het groot kopen!!


En dit was het bedankt voor het lezen en tot morgen

Prijzen:
Voor de mascara

Na

De foto's zijn heel erg onscherp maar je kunt het effect wel zien

fullsize: €12,- tot €16,- weet niet precies
Ik heb deze kleine gekregen van de glossybox

Veel liefs,
Melissa


Wat is jullie favo mascara



Geen opmerkingen:

Een reactie posten