zaterdag 8 september 2012

Mijn dagelijkse producten op het moment

Heey dames,

Vandaag laat ik jullie mijn make up producten zien die ik elke dag gebruik. Teminste vaak gebruik. Natuurlijk is de school weer aangebroken en gebruik ik een stuk minder omdat ik er gewoon geen tijd voor heb en omdat ik het gewoon weg niet fijn vind voor mijn huid. Mijn huid gaat hierdoor (door de foundation, concealer poeder etc..) helemaal kapot het werkt voor mij niet, dus een kleine mini collectie die ik elke dag gebruik.
Wil je het zien kijk dan snel even verder!

Zoals je ziet zijn het helemaal niet zoveel producten eigenlijk de producten die altijd nodig zijn.
Mijn huid heeft het niet nodig en er zitten niet heel erg veel onzuiverheden op en dan vind ik het wel overbodig!
Zoals je ziet zit er geen lipproduct bij omdat dat altijd verschild de ene dag heb ik weer zin in een knalroze en de volgende dag in een lippenbalsem dus het ligt er gewoon aan in welke bui ik ben!
Allereerst gebruik ik deze concealer van Essence dit is de forget it. Het geeft niet zo'n goede dekking maar de dekking die nodig is geeft het. Soms heb ik hier en daar toch een heel erg klein pukkeltje dan werkt dit toch heel en om een beetje mijn wallen weg te werken is het ook heel erg fijn! Zoals je zit heb ik hem al heel erg vaak gebruik!

Dan gebruik ik deze superfijne compact powder van Catrice. Deze is momenteel iets te donker voor mijn maar dat kan vermindert worden doordat ik het gewoon heel erg goed blend. Ik vind deze heel erg goed dekken en dat heb ik echt heel erg nodig bij een compact powder voor nog een beetje dekking. 

Dan natuurlijk een oogschaduw basis omdat ik meestal toch een oogschaduwkleurtje aan breng want dat vind ik heel erg mooi staan en dan vind ik oogschaduw basis echt heel, heel erg fijn.
je kunt er hier nog een uitgebreid artikel over lezen.


Deze prachtige goude highlighter gebruik ik elke dag op mijn ogen deze is van Catrice en is jammer genoeg van een LE collectie en dat vind ik zo jammer omdat het zo'n mooie highlighter is. Hij is zo prachtig ik gebruik hem elke dag op mijn ogen en ik ben zo blij dat ik deze nog in de kortingsbak heb kunnen scoren en toen heb ik hem een hele tijd niet gebruikt en nu licht ie weer in mijn every day bakje het is zo'n mooie suppletie goude highlighter echt prachtig

 

En dan natuurlijk mijn favo mascara echt deze mascara maakt m'n wimpers zo mooi en lang hier ben ik echt heel erg blij mee maar wil je er meer over weten dan moet je dit artikeltje even lezen!

En dan gebruik ik natuurlijk ook nog iets op m'n lippen maar dat verandert elke dag wel. Dan vind ik een velle lipstick bij m'n dag passen en de andere keer een lippenbalsem
Dus dat kan ik jullie niet vertellen

En dat is hoe ik de dag doorbreng zegmaar ik vind alles heel erg fijn en gebruik het ook heel erg graag

En dit was het bedankt voor het lezen en heel erg graag tot morgen!

Veel liefs,
Melissa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten