vrijdag 14 september 2012

Nagellak remover HEMA

Heey dames,

Vandaag heb ik voor een jullie een nagellak remover en waarom een nagellak remover zou je denken een nagellak remover is natuurlijk gewoon een nagellak remover maar deze is zo fijn en zo goed dat ik er wel ff een Review over moest schrijven en hier is ie dan mijn Review over een nagellak remover.
Ik weet niet echt heel erg veel over nagellak remover af dus ik zeg gewoon wat van mijn evaring dus het kan zijn dat jij dat puntje helemaal niet waar vind.
Enjoy



Dit is de verpakking niet heel erg veel boeinds zou je denken, maar als je kijkt zit er echt heel erg veel nagellak remover in deze bus maarliefs: 250 ml en dat is echt heel erg veel!
Sowieso voor de prijs die ik er voor betaald heb.
Verder zit in deze nagallak remover aceton maar dat maakt niet echt heel erg veel uit om dat er een bepaalt soort gel bij in zit je je nagels een stuk minder uitdrogen natuurlijk is het niet voorledig maar gebruik je er gewoon een crème bij dan zou het niks uitmaken.
Deze nagellak remover doet heel erg goed zijn best het enige nadeel wat mij heel erg stoort is dat deze nagellak remover een hele sterke geur heeft en dat vind ik echt helemaal niet fijn! :(


Maar verder is dit echt heen nagellak remover die ik echt heel erg aanraad aan je en die je voor de prijs zeker niet kunt laten liggen.


Dit was het alweer voor vandaag en heel erg graag tot morgen!


Prijs:
250ml: EUR 1,20




Veel liefs,
Melissa


Wat is jou favo nagellak remover?


P.S. Dit is een heel erg klein reviewtje omdat ik er niet heel erg veel van weet en omdat er vandaag al een video online is gekomen morgen komt er iets langers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten