maandag 17 september 2012

Nagellake van de action: Earth

Heey dames,


Vandaag heb ik voor jullie een Review over een nagellakje van de action in de kleur Earth. Het is een lakje met een kleur die ik zelf niet heel erg gauw zou pakken als ie van Essence of Catrice was. Omdat ik de kleur toch niet heel erg mooi vind en het te duur vond om te kopen van Essence of Catrice, maar omdat de prijsjes van de action toch heel erg laag liggen kan ik de kleur natuurlijk gewoon even uittesten. De kleur is heel erg natuurlijk dus gewoon voor dagen dat ik me niet zo lekker voel is dit de ideale kleur, maar niet een kleur die ik heel erg snel zou pakken.
Maar vandaag voor jullie een Review over de kleur!
Enjoy!

De verpakking die je krijgt als je het koopt ziet het er zo uit. Ik persoonlijk vind het niet heel erg mooi. Ze kunnen het beter gewoon in doosjes doen. Maar voor die prijs moeten we er eigenlijk helemaal niet naar kijken. Als je het bij essence bekijkt krijg je er eigenlijk helemaal niets omheen en dan vind ik dit wel fijn want dan weet je zeker dat er niemand aan heeft gekomen!



Nou dit is het kleurtje en het leuke aan de lakjes van de Action vind ik dat ze ook nog namen hebben en dat vind ik heel erg leuk en natuurlijk ook heel erg fijn voor mij omdat ik dan precies kan zeggen tegen jullie of het een aanrader is of niet. De kleur is heel erg licht bruin met een paarse over gloed en dat vind ik heel erg bijzonder aan dit lakje. 

Het kwastje is opzich wel maar de supstantie van de nagellak zelf ik heel erg waterig en dan is een breder dunner kwastje heel erg fijn en dan zou het helemaal goed zijn.
het flesje is heel erg makkelijk op te bergen omdat het smal en langwerpig is en dat vind ik echt heel erg fijn!

En nu natuurlijk het belangrijkste!
Wat is de kleur en hoe is de kleur en wat doet de kleur en dekt ie wel goed?

De kleur vind ik eigenlijk heel erg lelijk als ik eerlijk mag zijn ben ik wel heel erg blij mee. Met deze lak kun je heel erg goed nailarts maken en waarom zou je denken: de kleur is heel erg normaal en nude en daarom de perfecte kleur om goede nail arts te maken. De kleur is ook heel erg mooi om er een ombre look mee te maken en daarom ben ik toch heel erg blij met dit lakje.

Bij deze lak moet echt wel 5 laagjes aanbrengen voor een heel erg mooi effect en dat vind ik jammer want ik kan niet zo lang wachten en aarom vind ik een vrij dekkende nagellak wat fijner! Maar de prijs maakt alles gewoon weer goed.
Met de kleur is makkelijk te werken en het heeft ook een neurtraale geur waar ik persoonlijk wel van houdt!

Conclusie:

De nagellak doet het goed maar voldoet niet aan alle 'eisen' maar de prijs maakt alles weer goed.
De kleur zou ik niet zo opdoen maar gebruiken met een nail art!


Dit was het weer voor vandaag en heel erg graag tot morgen!


Prijzen:
nagellak van 5 ml: €0,50


Veel liefs,
Melissa

Wat vinden jullie van deze kleur?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten