dinsdag 18 september 2012

Essence nude glam nagellak: 06 hazelnut cream pie

Heey dames,

Vandaag heb ik een nagellakje uit de oude collectie maar hij staat nu ook in de normale collectie en dan heb ik het over de nude nagellakjes van Essence die ik persoonlijk heel erg fijn vind en heel erg vaak gebruik. En toen heb ik even gekeken in de nieuwe collectie en toen zag ik precies dezelfde kleur maar dan met een andere naam volgens mij. Maar toen dacht ik misschien is het wel leuk om het toch nog te Reviewen en dan koop ik dat andere lakje nog en dan Review ik die en dan test ik ze heel erg goed uit en dan maak ik een video Review!
Maar nu allereerst dit Review.
Enjoy

Het potje is natuurlijk niet heel erg interessant vind ik zelf. De nieuwe potjes vind ik veel leuker maar goed.
De kleur is ook niks mis mee het is heel erg neutraal en daar houd ik op het moment heel erg van!
De kleur is niet heel erg wit maar ook niet huidkleurig of zo. De kleur is heel erg lichte huidkleur zoiets met een hele mooie lichtroze glans er over heen en die vind ik heel erg mooi!
*

De kleur is hazelnut cream pie een beetje een gekke naam maar wel toepasselijk vind ik zelf. In dit potje zit 5 ml maar dat is al verandert!
Op de achterkant staat er wat het product is en doet en waar het vandaan komt niet heel erg boeiend. Wat ik wel een heel erg groot pluspunt vind is dat ze de stikker met de naam op de achterkant plakken zo staat het wat mooier!

En nu dan de dekking!
De dekking is vrij goed. Niet super of zo maar dat had ik ook niet verwacht met zo´n lichte kleur.
Hier heb ik de nagels met 3 laagjes gedekt vrij mooi vind ik het zelf.
Zoals je ziet is de kleur toch wel heel erg huidkleurig en dat vind ik zelf heel erg mooi. De kleur is een stukje lichter dan mijn eigen huidkleur en dat vind ik wel heel erg mooi. En door die glans er over heen maakt het dan toch iets meer nagellak als het ware.
Deze kleur is echt super mooi voor basis lakje voor een nailart maar als je er een top coat over heen doet die je nagels mat maken dan zal het er vast ook heel erg mooi uitzien.

Conculsie:

De kleur is heel erg mooi en dekt matig naar 3 laagjes dan is het wel heel erg mooi.
De kleur is heel erg neutraal en er zit een hele mooie roze glans in!
De kleur kan je heel erg goed gebruiken voor nail arts als onder laagje. Maar normaal is het natuurlijk een prachtig lakjes!

Dit was het alweer voor vandaag graag tot morgen!

Prijzen:
Een potje van 5 ml: Sale bak: EUR 0,50
Nieuwe collectie: 8 ml: EUR 1,80



Veel liefs,
Melissa

Wat is jullie favo nude lakje?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten