woensdag 19 september 2012

25 vragen tag! -Artikel

Heey dames,

Vandaag ga ik mijn allereerste tag schrijven en an heb ik het over de 25 vragen tag.
Ik wou deze tag al heel erg lang doen en nu doe ik het voor jullie. Deze tag gaat al heel erg lang rond op internet en ik ga het vandaag voor jullie in een artikel doen. Omdat ik al een paar filmpjes had staan en ik vind dit eigenlijk net zo leuk.
Heel erg  veel plezier met lezen!!
Enjoy this tag!


Vraag 1:
Hoe laat stond je vanmorgen op?

Volgens mij om 6.30 toen moest ik al bijna naar school was al iets te laat maar maakt niet uit! Maar ben ziek dus ik ging nog even een uurtje m'n bed in maar ik was om 6.30 wakker

Vraag 2:

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Vanmorgen ik ben ziek zoals ik al zij en toen heb ik even lekker uitgebruid gedoucht!

Heb je huisdieren:

Ja ik heb er best wel veel
2 konijnen genaamt: Huppie en scooter
1 hamster genaamt: Sneeuwwitje
2 honden: Pepels en bambam (spreek uit: bem bem)
1 cavia: Rinkel

Best wel veel maar deel ze en verzorg ze niet alleen alleen de konijnen en de hamster een af en toe de cavia en de honden zijn van iedereen!

Hoeveel broers/zussen heb je?

Ik heb 1 broer die heet Gert-Jan en hij is 14 en ik heb 2 zusjes: de oudste heet Lysanne en zei is 6 jaar en Mijn jongste zusje heet Lotte en zei is 2 Jaar oud!

Noem drie dingen die dicht bij je liggen.

Mijn toestenbord een kladblokje een een beeldje van een hond.

Hoe is het weer op dit moment?

Verschillend de ene keer is het grijs en grauw en regent het en de andere keer (zoals nu) schijnt de zon volop.
En de andere keer zit het in elkaar schijnt de zon en regent het en krijg je een mooie regenboog! :)

Wat is de laatste film die je hebt gezien?

Een film van nickelodeon weet niet of ik het echt een film mag noemen maar het heet Rags best een mooie film en heel inspirerend heb er wat ideeën uit opgedaan. 
Hier een liedje die ze zongen:

Dit was keddy worth en zij heeft dit liedje gezongen 


En dit zong de jongen Charlie echt een hele leuke film!!

Waar doe je boodschappen?

Ik doe eigenlijk nooit de boodschappen dat doet me moeder maar meestal gebeurt dat bij de Jumbo. En als ik iets moet  halen doe ik dat ook altijd bij de winkel. En als ik op de terugweg van school ben ga ik weleens naar de spar of naar de AH maar dat gebeurt niet vaak!

Heb je ooit medicijnen gebruikt om eerder in slaap te vallen?

Nee nog nooit en ben van plan om dat ook nooit te doen ook ik vind dat niet fijn en ik kan meestal altijd wel goed in slaap vallen dus dat hoef ik niet te nemen en dat zou ik ook niet doen. Tenzij je het echt nodig hebt!

Rijd je auto?

Nee ik rijd geen auto ik ben 12 dus voor mij zit het er volopig ook nog niet in.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Weet ik niet meer ik huil altijd best wel vaak maar de laatste keer was denk ik 3 dagen geleden alle emotionele dingen kwamen om hoog en dat was niet heel erg fijn. :(

Ben je weleens in een ander land geweest?

Nee nog niet echt we hebben een groot gezin en dan kun je niet zo 1, 2,3 met het vliegtuig weg en mijn zusje van 2 word heel, heel erg snel wagenziek maar we willen volgend jaar wel een keer naar België overigs ben ik wel eens een keer naar België geweest en ook naar Duitsland natuurlijk!

Wat staat er in je laatste sms’je?

Ik denk dat die van mijn vriendin is en daar staat in 'xx' bijzonder hé. Nee dus maar meestal wat's ap ik dus dat is niet heel erg bijzonder

Wat is je ringtone?

Ik heb eigenlijk geen ringtone maar voor mijn wat's ap is het een jongen die fluit en als iemand mij belt dan heb ik hem op trillen staan.

Heb je een vaste computer of een laptop?

Ik heb een vaste computer vind ik zelf wel handig. Ik hoef geen lap top naar school dus die heb ik niet maar het liefst zou ik een mac book willen maar daar heb ik het geld niet voor!

Vertel iets over je planning vandaag?

Ik ben ziek dus heb niet veel gedaan ben wat aan het bloggen en ik maak mijn huiswerk en verder niet zo veel poes pas maar ben al weer beter aan het worden dus hoop dat morgen weer naar school kan.

Hoe oud word je op je volgende verjaardag?

13 ben er al helemaal naar uit aan het kijken heb zo veel zin in gezellig heid ik ben 26 januari jarig dus duurt niet meer zo heel erg lang!

Verf je je haar?

Nee  ben wel van plan om er highlightes er in te laten zetten lijkt me echt heel erg gaaf!

Welke kleur ogen heb je?

Ze hebben de kleur groen gekregen

Draag je bril/contactlenzen?

Ik draag een hele mooie grote bril en ik vind dat veel fijner omdat je oog nooit kan onsteken door die stomme contact lenzen en omdat ik altijd best veel make up draag en het komt in mijn ogen dan ben je nog niet jarig.

Hou je van sushi?

Nog nooit gegeten ben er wel benieuwt naar maar het komt nog wel een keer.

Wat is de perfecte pizza?

Mijn perfecte pizza is die met hele dikke randen en lekker salami er op daar voor kun je me 's nachts gewoon wakker maken!! :)

Wat is lekkerder, hamburger of cheeseburger?

Een hamburger vooral die van jumbo eigen merk ik vind die heel erg lekker voor op een bolletje met ijsberg sla en uien!

Wat is lekkerder, hamburger of cheeseburger?

Nee nog niet ik ben meer een ochtend mens dan een avond mens maar heb je wat energy blikjes voor mij en 300 euro dan wil ik dat best wel doen hoor, haha :)

Proef je het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?

Het enige wat ík proef is viezig heid ik vind cola helemaal niet lekker drink het liefs water

En dit was de tag ik hoop dat jullie hem leuk vonden en tot morgen!

Veel liefs,
Melissa

Wat voor 3 dingen liggen het dichtst bij je?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten