donderdag 20 september 2012

Vaseline Rosy lips Lippenbalsem

Heey dames,

Vandaag heb ik voor jullie een all time favourite namelijk een lippen balsem van Vaseline ik weet niet hoe uik al die tijd zonder deze lippenbalsem door kon brengen het is een hele grote favoriet. Ik heb zelf een rode versie en ik hem hem nu denk ik een half jaar en ik gebruik hem echt elke dag en er zit al een flinke deuk in maar het is niet zo dat er een deuk in zit dat je meteen denkt dat je hem een half jaar hebt gebruikt maar daar horen jullie later meer over als je dit review verder leest!
Enjoy!




De verpakking:

Ik vind de verpakking niet echt bijzonder ofzo het is gewoon een potje met de nodige dingen er op.
Ik vid het verder wel dat de kleuren heel eg tof zijn het is niet echt rood maar meer naar de roze neiging of zo iets maar het is moeilijk uit te leggen. Het potje gaat makkelijk open dus heel erg makkelijk in gebruik. Maar pas op met kleine kinderen die kunnen het helemaal verpesten want dat had ik bij de vorige die heeft mij  zusje (2 jaar) helemaal kapot gemaakt en toen moest ik een nieuwe kopen! :(

Zoals je ziet is deze lippenbalsem heel erg zuinig in gebruik ik vind hem echt heel erg mooi en het geeft ook zeker een subtiel kleurtje af! Het product trekt echt heel erg gauw in je lippen en dat vind ik persoonlijk echt het fijnste aan het product. Het trekt echt heel erg gauw in. Maar als je drinkt gaat het er niet af.
Wat misschien een nadeel voor jouw kan zijn is als het er zo snel intrekt moet je het vaker in smeren omdat je dan denkt dat er niets meer op je lippen zit maar dat is wel zo dus zovaak hoef je niet te smeren.


De kleur:

Zoals je ziet geeft het toch nog heel erg veel kleur af en dat vind ik heel erg mooi. En het is zeker niet het effect van een rooie lipstick of zo (ik bedoel de opvallendheid) Het is gewoon een heel erg zacht subtiel kleurtje. Eigenlijk een getinte lippenbalsem en daarom draag ik deze heel erg vaak maar ook om de geur de geur is echt heel erg lekker bloemig maar niet te overheersend en dat geld ook voor de zoetigheid. In het potje lijkt het echt heel er zoet maar heb je het eenmaal op dan valt het reuze mee!

Zoals je ziet heeft het heel erg verschil en ook op je lippen als je deze op het dan voel je je lippen niet meer zo trekken als je ze niet vochtig hebt!


En dit was het voor vandaag en heel erg graag tot morgen en kijk ook zeker een op mijn youtube kanaal
Daar heet ik: Mbeautyblogger


Prijzen:
Een potje met 20 gram waar je een eeuwigheid mee kan doen: €2,- Echt geen geld!!!


Veel liefs,
Melissa

Wat is jullie favo lippenbalsem?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten