donderdag 20 september 2012

De meeste gebruikt palletjes ever!

Heey dames,


Vandaag heb ik iets heel erg leuks voor jullie. De palletjes die ik al vanaf het begin heb en die ik het meest heb gebruikt.
En eigenlijk zijn ze al heel erg vies en kapot en moeten ze weg maar ze hebben een hele grote betekenis voor me! Want als ik deze palletjes niet had was ik nooit begonnen met bloggen! Ik heb namelijk op youtube nog een filmpje staan met daarop mijn make up stash op het account van mijn broer en ik ben er zo blij mee dat ik dat heb gedaan. Het filmpje is zeker niet met hoge kwaliteit maar hier onder kunnen jullie hem zien!




Hier zien jullie het. Maar vandaag gaan we het niet hebben hoe ik begonnen ben maar over mijn eerste 2 palletjes!
Hier had ik alleen nog maar het lichte palletje een een dag later kreeg ik m'n andere palletje erbij van 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten