dinsdag 25 september 2012

Syoss volume hairspray






Heey dames,


Vandaag voor jullie een negatieve review over een merk waar ik niet heel erg veel  van ken maar waar ik niet heel erg positief over ben.
Ik heb het gekocht bij de Kruidvat gelukkig bij een korting dus je hoort het al voor de prijs moet je het zeker niet kopen. Maar wil jíj weten waarom het zo’n rottig product is lees dan dit Review even af
Enjoy!





Laten we beginnen  met het uiterlijk zoals normaal. Ik vind de uiterlijk heel erg mooi best professioneel en daar kan ik nooit heel erg goed tegen. Het heeft een heel erg fijn spuitdopje en dat vind ik heel erg belangrijk want als je een spuitbus hebt waar de hele tijd het dopje verstopt zit, daar word je ook helemaal panisch over! De flacon is heel erg simpel zwart en daar ligt me loog altijd wel op en natuurlijk ook best wel handig want er zit verder niet heel erg veel poespas aan en daar houd ik zeker wel van!

De geur:

De geur vind ik persoonlijk heel erg lekker en ook heel erg fijn. Het is wel een geurtje wat heel erg persoonlijk is en daar zou ik zelf niet heel erg voor kiezen want dat kan 9 van de 10 keer mis gaan. Verder rijk je nog lichtjes de geur van de ‘normale’ geur erin. De hoofdgeur is heel erg zoet maar houd je daar niet van dan is dit natuurlijk geen geur voor jou!

En dan natuurlijk het product zelf. Ik zou je zeggen het is echt vreselijk. De geur is heel erg vervelend en ik vind het helemaal niet lekker zitten in je haar.
1.       Het plakt echt heel erg
2.       Het blijft helemaal niet zitten
3.       Ze zeggen op de verpakking dat je het door kan kammen nou ik merk er helemaal niets van

1.

Als jij dit product in je haar spuit en je gaat er met je hand overheen of het goed zit dan plakken je handen echt heel erg en daar heb ik zo’n hekel aan ik vind dat helemaal niet fijn zoals je dat hebt. Ik haat dat gewoon

2.

Als je bijvoorbeeld een hele mooie knot hebt gemaakt en je gaat turnen bijvoorbeeld dan blijft het echt niet zitten. Je zwaait 3 keer met je hoofd en je knot is er alweer half uit en daar voor het je dit product natuurlijk niet gekocht en daarom vind ik het nou zo jammer van je geld

3.

Ik vind het altijd wel handig bijvoorbeeld je hebt een feestje gehad en het is al heel erg laat en je wilt niet meer gaan douchen en je hebt een hele mooie haarstijl gemaakt dan vind ik wel fijn als ik het normaal uit kan kammen en daarom heb ik dit product eigenlijk ook gekocht want het leuk me echt super, super handig maar het werkt voor geen meter en dat vind ik echt heel, heel erg jammer!!

Conclusie:

Ik vind de verpakking heel erg chic maar wat er in zit slaat natuurlijk helemaal de klap ik had niet gedacht dat je voor dat geld dat ik er voor betaalt hebt zo iets terug zou krijgen. Ík heb hem wel in de sale gekocht maar koop jij dit product bij de normale prijs dan word je hier niet blij van dat kan ik zeker weten vertellen.
Ik ben teleurgesteld in het merk Syos had er veel meer achter gedacht maar dat is in 1 klap verdwenen door een heel slecht product!

Dit was het alweer voor vandaag jammer genoeg een artikel waar ik niet zo heel erg blij mee ben maar dit is een product die ik gewoon niet aanraad!

Prijzen:
Een bus van 400 ml: €4,-
Heb deze bus gekocht voor €2,- met een gratis borstel!


Veel liefs,
Melissa

Heb jij weleens iets geprobeerd van het merk Syos?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten