dinsdag 25 september 2012

Crack nagellak van miss sporty


Heey dames,

Vandaag heb ik voor jullie een Review over 2 lakjes van miss sporty en dit zijn crackeles en ik wou altijd al heel erg lang crackeles maar ik ‘durfde’ het niet en toen vond ik ineens een uitverkoop bij de DA en toen heb ik maar 2 crackeles gekocht en ik ben heel erg blij dat ik ze in de uitverkoop heb gekocht ik ben er niet zo negatief over maar ik ben er ook niet heel, heel erg blij mee.
Wil jij weten waarom lees dan gauw even verder!
Enjoy!








De verpakkingen zijn heel erg leuk maar niet heel erg handig op te bergen de bovenkant is korter dan de onderkant en daarom is je doos eigenlijk helemaal niet vol lijkt het maar de onderkant is heel erg vol, en de flesjes vind ik niet heel erg fijn ze zijn heel erg rond en daarom weer moeilijk op te bergen. Verder vind ik het wel leuk bedacht dat de onderkant rond is persoonlijk vind ik dat wel heel erg mooi staan. Je kunt de verpakking goed dicht doen en dat vind ik zelf heel erg belangrijk want dan droogt het niet zo heel  erg gauw uit!

De kwastjes vind ik echt heel, heel erg fijn daar wil ik echt mijn complimenten over geven. Het is een heel erg breed kwastje en dan bedoel ik heel erg breed en het past wel op m’n pink nagel  enso maar dan ben ik er echt heel erg snel mee klaar door dat ik er maar 1 keer over mijn hele nagel moet en dat vind ik heel erg fijn. Het kwastje zet zich heel erg fijn uit. En ik bedoel daarmee dat de breedte van de haartjes zich breder maken over je hele nagel als je duwt en dan heb je in 1 keer je hele nagel gedaan!

Dan de substantie:

De substantie is het enige wat ik echt heel erg vervelend vind. Het is heel erg dik en een beetje klonterig en het droogt echt heel, heel erg snel op zodat je helemaal niet snel kan lakken. En door dat het crackt kun je er niet nog een keer overheen als het fout gaat en dat vind ik heel erg jammer. Wat natuurlijk wel een voordeel is dat je niet ziet wanneer je chipt dus dat is natuurlijk wel een pluspunt vind ik. Maar door te gaan op de substantie vind ik die niet heel erg fijn en om beter te zijn ik vind het vreselijk ik ben over deze substantie helemaal niet te spreken!

Maar hoe komen die crackles nou? (is dit niet boeiend voor jou dan sla je dit lekker over maar voor de mensen dit wel interessant vinden)

Er zitten een soort magnetische deeltjes in je nagellak en die stoten elkaar af en zo krijg je de crackles in je nagellak!

Conclusie:

Ik vind de verpakking heel erg chic maar moeilijk op te bergen en ik vind het kwastje echt super, super fijn ben er erg over te spreken vind het heel erg fijn werken maar niet met de substantie die er in zit. Ik vind de substantie echt vreselijk vind het echt niet lekker werken!

Maar dit was het voor vandaag raad ik het nou aan nee dat niet echt maar hou jij van heel erg snel drogende lakjes dan is dit misschien wel iets voor jou!


Prijzen:

Een potje met 7 ml product: €2,-
Ik heb het bij een 1+1 gratis actie gekocht. En dat kun je beter doen


Heel veel liefs,
Melissa

Wat vinden jullie van de producten van miss sporty?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten