zaterdag 6 oktober 2012

Long time, No see

Heey dames,

I know long time no see. Ik heb een lange tijd dit meer gedaan. En dat heeft allemaal een reden. En ik weet dat dat eigenlijk niet kan maar dit is een hobby van me en ik vind het echt FANTASTISCH om te doen maar soms gaat school toch nog eventjes voor!!
Dus wil jij weten waarom ik zo lang weg ben geweest lees dan gewoon eventjes verder!!

Waar zou ik eens gaan beginnen??

Nou ja ik begin gewoon.

Dit jaar is het voor het eerst dat ik op de middelbare school zit en ik vond het erg spannend had vooruit gewerkt en dacht voor het geval dat. Al die tijd ging voorbij en had elke dag nog geliefd een artikel geplaatst en 2 keer in de week of 1 keer een video. Maar de video's gingen achteruit en ik had meer tijd gemaakt voor mijn artikelen. En dat minderde ook af en dat vond ik heel erg jammer maar ik had zoveel huiswerk en elke keer kwam er weer wat bij.
Ik moest veel heel erg veel leren en heb er ondertussen ook 2 krantenwijken bijgekregen van circa een uur en dat is echt heel erg veel. En elke dag dacht ik van  het gaat wel lukken, het gaat wel lukken en elke keer dan weer niet. Ik had vorige week heel erg veel proefwerken en dat werden er steeds meer en ik had gewoon geen tijd voor filmpjes en de inspiratie mindere snel af.
Ik kan heel erg goed plannen maken maar dit kwam er gewoon niet van en dat vond ik echt heel erg jammer. Gelukkig is er volgende week project week waar ik circa half twee klaar ben én ik heb geen huiswerk, dus dat komt echt heel erg goed uit.
Natuurlijk daar na is de herfstvakantie en dat komt me nog mooier uit.
Ik probeer dus weer volop te bloggen maar door school kan het eens zijn dat het me af en toen niet lukt. ik probeer op de zondag vanalles te doen aan mijn site dus vooral voor uit te schrijven sowieso 5 artikelen voor de rest van de week zodat ik alleen maar de filmpjes hoef upteloaden.
Sorry dus dat ik zolang geen filmpjes meer heb gemaakt en natuurlijk geen artikelen.
Ik hoop dat jullie mij vergeven.
En bedankt voor het lezen en natuurlijk dan tot morgen.


Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten