dinsdag 9 oktober 2012

Dreams

Heey dames,

Vandaag gaan we het eens hebben voor dromen want ik heb een paar dromen die ik echt met jullie wil delen. En natuurlijk wil ik die dromen uit laten komen. En dan heb ik besloten elk jaar een soort van wishlisht te maken met de dingen die ik nog echt wil gaan doen. En natuurlijk kan ik dat niet zo snel waar laten maken omdat ik ook pas 12 ben en daarom maak ik er elk jaar 1. En dan probeer ik dat later uit te laten komen!
En iedereen heeft dromen en sommige dromen kun je gewoon niet uit laten komen. Maar eigenlijk kun je alles uit laten komen als je maar positief blijft denken dan komt het allemaal wel goed.
Maar dan voor nu mijn dromen van dit jaar!
Enjoy!!




Zoals ik al zij heb ik echt best wel veel dromen en sommige dingen weet ik ook gewoon dat het nooit van mijn leven uit zou komen, maar die dingen wil ik ook graag voor jullie opschrijven.
Deze mooie en ook juist gezellige dingen wil ik meemaken niet perse in dit jaar maar over de jaren in mijn leven die ik nog heb!!

  1. Een keer met een vliegtuig reizen (nee dat heb ik nog nooit gedaan)
  2. Een arm land meer geld geven en de levensomstandigheden zelf meemaken.
  3. Voor een hele grote zaal optreden met toneel
  4. Een hele mooie kast met allerlei mac producten.
  5. 1x voor mijn leven naar curacau
  6. De koning ontmoeten
  7. Met een luchtbellon reizen
  8. Gelukkig zijn
  9. Mijn ware ontmoeten
  10. Dansen in een regenbui 
  11. Paardrijden op het strand met mijn beste vriendin!
  12. Zoenen bij zonsondergang

Zoals je ziet zijn het erg veel dromen maar ik kan ze waarmaken en dat ga ik zeker doen, In de jaren die ik nog te leven heb.
Ik ben verschrikkelijk blij met wat ik heb en dat moet jíj ook zijn!

Maak je dromen waar en geloof erin!

Veel liefs,
Melissa

Wat heb jij voor droom?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten