woensdag 31 oktober 2012

Action lipsticks

Heey dames,

Ik heb vandaag voor jullie een heel leuk Review over een heel erg goedkoop product namelijk van de action. Ik ben meestal best wel dol op de producten van de action maar is dit product dan ook wel fijn? Eigenlijk moet ik zeggen dat het medere producten zijn. 2 lipsticks. Lipsticks zijn altijd wel moeilijk om een goede te vinden maar misschien zijn deze lipsticks wel de hele goede butget lipsticks. Maar dat gaan wel wel zien in dit artikel.
Veel plezier met het lezen!
Enjoy!




Dit is de verpakking hoe je ze krijgt heel erg simpel maar ik vind het heel erg fijn eigenlijk, want zo weet je zeker dat het niet gebruikt is en dat vind ik minder bij essence of zo. De namen staan rechts boven in en links boven in. Dat vind ik ook wel heel erg fijn. 

De verpakking zien er opzich wel heel erg leuk uit en ook best wel proffecioneel. Je ziet de kleuren er heel erg mooi uitkomen en daarom vind ik het heel erg fijn doordat je goed de kleuren kan zien. De kleuren zien er allemaal best wel heelerg mooi uit. De kleuren zijn niet heel eg simpel want je ziet er heel erg mooie spreepjes doorheen en die zijn donkerder en soms wat lichter maar dat vind ik er zelf wel heel erg mooi uitzien. 

Zoals je ziet staan de kleuren ook nog eens onderop wat natuurlijk heel erg fijn is. En soms staan er niet eens  kleuren bij en dat is nogal vervelend en daarom vind ik het nog fijner!

Zoals je ziet zijn de kleuren best wel vel maar dat komt omdat ik het met de flits gemaakt hebt. In de bovenste kleur zitten nog al veel glitters in en die breng ik normaal aan. En die onderste dep ik altijd op m'n lippen omdat die meestal wel wat oranje uitslaat! Het brengt heel lekker creamy aan en het is heel erg goed gepigmenteerd en blijft er zo een halve dag opzitten.


Misschien is voor jouw?
1e kleur: Is een hele goede gepigmenteerde vel roze kleur is een beetje neon. Je kunt deze zowel kloppend als normaal aanbrengen. Er zitten best wel wat glitters in.
2e kleur: Is een beetje een oranje rozige kleur. Deze kleur is een beetje donkere lipstick. Deze breng ik altijd kloppend aan zodat het er niet zo donker en oranje uitziet

Conclusie:
De kleuren zijn allebei heel erg goed gepigmenteerd blijft er voor de prijs echt heel, heel erg lang opzitten heel erg fijn. Ik raad het zeker aan voor de prijs die ik er voor heb betaalt. Dus.. dit zijn heel erg goede butget lipsticks en ze zijn heel erg bijzonder van kleur vind ik en ik vind het eerlijk gezegt beter dan die van essence!

En dit was het weer voor vandaag graag tot morgen!

Prijzen:
2 lipsticks voor: €0,80
Super goedkoop


Veel liefs,
Melissa

Wat zijn jouw favoriete butget lipsticks?

P.S. deze zijn in alle action filialen te koop 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten