dinsdag 30 oktober 2012

School zooii..

Heey dames,


Vandaag heb ik voor jullie een artikel over hoe het nu met me gaat en waarom ik zo lang weg ben geweest. Eigenlijk een artikel over mijn leven op dit moment. Eigenlijk dat en dan heb ik de vraag of ikn dit vaker moet doen of juist niet. Eigenlujk een soort gesprek over hoe het gaat en of ik nog ideeën heb of als ik nog vragen heb dan stel ik ze in dit artikel en dat doe ik dat 1 keer in de 2 weken of de 3 weken kijken wanneer ik de meeste vragen.
Maar laten we maar gauw beginnen.



Laten we maar meteen maar met de deur in huis vallen: Het komt allemaal door school.

Alles is zo vervelend ik kan helemaal geen artikelen meer schrijven door school en dat klinkt bot maar het is zo. Ik heb 2 krantenwijken heel veel school en een beetje uitrusten. Vrije tijd voor mij is mijn site maar daar heb ik vaak gewoon de puff niet voor. Ik maak gauw maar een klein stukje van een Review en dan komt gtst of ik ben gewoon te moe en dan ga ik naar bed. Het is zo vervelend maar het is gewoon zo. En met mijn cijfers ben ik ook niet heel erg blij dus het einige wat ik kan doen is minder doen aan mijn site. Ik wil zo graag door gaan naar de HAVO en dat kan niet met deze cijfers dus ik moet ze gewoon omhoog halen en dat wil ik zo graag dus ik moet gewoon wat minder doen aan mijn site. Mijn moeder loopt al mee met mijn kranten zodat het minder word maar ik ben ongeveer en 1 uur bezig met kranten lopen en dat doe ik 3 keer in de week en de rest van de week ben ik vrijwel alleen bezig met school ik weet dat het heel vervelend ik maar ik kan er vrijwel niets aan doen. 

Maar iets waarom ik eigenlijk ook niets meer post is omdat ik gewoon geen inspiratie meer heb. Eigenlijk is gewoon mijn inspiratie op en als ik eenmaal schrijf voor inspiratie dan komt het ongeveer maar 9 van de 10 keer kan ik die dingen gewoon niet uitvoeren en dat is zo jammer en zo suf en daarom wil ik jullie vragen of jullie voor mij ideeën hebben die ik wel kan uitvoeren of leuke tags of zo laat je fantasie spreken verder komt er nog een winactie aan als ik 25 abbonees heb op mijn youtube account en als mijn site 1000 keer bekeken is en daarvoor heb ik al dingetjes klaar liggen en verder nog een QenA als jullie daarvoor ook even wat vragen willen zetten in de comments en het mag alles zijn echt alles ook persoonlijke dingen enzo.. Dus daar zou ik jullie heel erg dankbaar voor zijn!


En dit was het weer voor vandaag en heel erg graag tot morgen!

Veel liefs,
Melissa

P.S. vergeet geen vragen+inspiratie dingetjes in de comments te zetten en op met te abboneren op youtube

Sociaal media:
YOUTUBE: mbeautyblogger
TWITTER: _lovemelissaxx_
FACEBOOK: melissa klomp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten