zondag 28 oktober 2012

Zwitzal parfums!

Heey dames,

Vandaag heb ik voor jullie een review van echt een super leuk product eigenlijk moet ik producten zeggen maar eigenlijk zijn het 2 dezelfde maar toch een klein verschillentje. En vandaag wil ik aan jullie vertellen wat ik er van vind en hoe ze werken. Want zwitzal daar kom je nooit vanaf en die geur is zo aantrekkelijk want als deze geuren op zijn koop ik zeker weten nieuwe parfums van deze overheerlijke geur.
Nou, willen jullie weten wat deze overheerlijke geur is en wat het doet en hoe het werkt lees dan gewoon even verder!
Enjoy!


Natuurlijk weten we allemaal de overheerlijke geur van deze lijn. De geuren zijn allemaal vrijwel hetzelfde en ruiken allemaal even lekker en de geur vind ik zo knus en de geur word bij ons tot nu toe nog gebruikt want mijn zusje is 2 en die gebruikt het nog heel erg vaak op de lichaam en in de haar en het ruikt allemaal zo lekker en als mijn vriendinnen hier zijn dan gebruiken die het het ook allemaal en die vinden het ook geweldig en ik doe het ook nog allemaal elke dag op maar niet op mezelf maar dan lekker over mijn kleding dekbed en 's avonds heel veel spuiten over mezelf echt heerlijk als roomspray en bij je wasmiddel want daar kan je ook wat voor kopen maar laten we maar gauw gaan beginnen.


 Ik heb zelf 2 parfums een eau de cologne en een eau de zwitzal gewoon de normale.

Ik ga ze allemaal aan jullie vertellen waar je ze kan halen en hoe ze werken op hun eigen manier. 

Laten we beginnen met de normale spuit falkon.


De verpakking ziet er in ieder geval heel erg leuk uit vind ik. de verpakking is heel erg strak en mooi en het zwitzal logo staat er heel erg mooi op. De verpakking  is geel en dat is ook de kleur en dat vind ik ook heel erg leuk een beetje anders dan anderen.

De verpakking ziet er zelf ook heel erg mooi uit en heel erg strak en de dop ziet er ook heel erg leuk uit. Het glas is heel erg strak net als het doosje. De verpakking vind ik heel erg mooi staan op elke tafel make up tafel of niet naast je bed of juist op een hele andere plek overal kan die wel en dat vind ik heel erg fijn aan zo'n verpakking. 


De 'spuiter' aan de voorkant ziet er ook heel erg goed uit en er komt heel erg veel uit en dat vind ikheel erg fijn om dat over mijn bed heen te sprayen over mij zelf. Ik spray het dus heel erg vaak over mijn bed en minder over mezelf want, ja ik ga niet als een zwitzal ruikende baby rondlopen maar vind jij dat wel lekker dan moet jij het zeker doen maar ik zelf vind dat niet zo heel erg lekker. 
Het blijft ook lekker lang zeker een halve dag en dat vind ik heel erg fijn zeker voor de prijs

95 ml voor: €13,95

En nu dan de andere de eau de cologne. 
De andere parfum heeft geen spuit dop en deze parfum ziet er iets klasieker uit en dat vind ik zelf ook heel erg lekker en het heeft een draaiknop wat soms wel fijner is maar je kunt het dopje niet kwijtraken wat ik wel eens doe. Maar deze heb ik bij de ACTION gekocht voor echt super, super weinig geld. Ik verbaasde me en heb hem maar meegenomen voor ik mijn neutraal wasmiddel kan die gebruikt worden en daar is die echt heel erg fijn voor en ik gebruik het ook wel een voor om mijn zusje er mee onder te smeren.en dat vind ik zelf heel erg goed werken en deze is heel erg goedkoop voor ook nog meer ML en dat vind ik helemaal geweldig dus voor het geld zou ik deze eerder aanraden.

100 Ml: €1,75 (als ik het goed heb met de prijs)


Conclusie:

Ik vind de normale fijner om mee te werken maar die andere is echt heel, heel erg goedkoop en daar kun je eigenlijk precies hetzelfde mee. Eigenlijk vind ik ze allebei heel erg fijn en zou ik ze aanraden en allebei gewoon gebruiken maar bij verschillende dingen. Ik vind ze in ieder geval heel erg fijn. En eigenlijk kun je zelf het beste kiezen.

Maar dit was het voor vandaag!

Heel erg bedankt voor  het lezen en tot morgen!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten