zaterdag 27 oktober 2012

Halloween

Heey dames,


Lang van weggeweest maar ik ben er nu helemaal klaar voor om weer filmpjes te maken en natuurlijk ook artikelen. Dus vandaag heb ik voor jullie een heel erg leuk artikel over Halloween  Want dat is vandaag natuurlijk weer en ik heb er heel veel in in en bij ons is het meer versiert dan de afgelopen jaren. Ik ga namelijk nu ook in ons dorp de Halloween tocht fietsen die dit jaar heel groots georganiseerd is en waar ik zelf heel erg veel zin in maar wil jij meer over weten lees dan gewoon eventjes verder! :)
Ik fa dit jaar dus de Halloween tocht fietsen samen met een hele goede vriendin van me genaamd Danique en haar ouders en haar zusjes en broertjes haar buurvrouw en haar oom en tante ik heb er onwijs veel zin in vooral om mijn vriendin weer te zien en samen helemaal kapot gaan van het lachen want volgens mij is het best wel grappig als je je vriendin ziet schrikken. Nou ja ik heb daar dus heel erg veel zin in. Elke gelegenheid doet mee en daarom is het ook zo leuk en ziet ons dorp er echt heel erg leuk en gezellig en spooky uit. Het word allemaal georganiseerd door de mountainbike vereniging en die hebben iedereen zo ver gekregen om mee te doen moet deze te gekke speurtocht. We gaan zelfs door een wasserette en we gaan langs en door een bos waar je hele leuke en gekke geluiden hoort en door een boerderij waar het te donker is gewoon. Laten we er op houden dat het me te gek lijkt en dat ik er heel erg van ga genieten.


Verder ik heb een hele leuke pompoen gemaakt voor in mijn fietsmand voor Halloween tocht en natuurlijk assoswaris voor op mijn fiets.

Verder ga ik nog voor jullie een look online zetten voor Halloween dus die kunnen jullie nog verwachten.

En dit was het alweer bedankt voor het lezen en heel graag tot morgen!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten