donderdag 21 maart 2013

Andelon 1 minuut masker met arganolie



Vandaag heb ik voor jullie een Review over de Andrelon 1 minuut masker voor kroes haar. Ik was altijd al benieuwt naar de producten van Andrélon voor Kroes haar omdat mijn zusje dat heel erg heeft en vandaag heb ik voor jullie het 1 minuut masker. Ik was hier zelf gewoon heel erg benieuwt naar omdat je het maar nodig hebt voor 1 minuut en dat vond ik best wel bijzonder. Ik vind het zelf wel fijn om een masker niet zo vaak te gebruiken maar zelf heb ik nooit tijd om zo lang bezig te zijn en dit kun je gewoon in laten trekken als een conditioner en vooral met Arganolie vond ik het wel bijzonder!
Let's get stardet.

Dit product was 1 van de eerste in deze tijd die cht met arganolie begon en wat dan ook echt het 'speciale' ingrediënt was en daarom vond ik het best wel bijzonder ook natuurlijk omdat het speciaal voor kroes haar ontwikkeld was en mijn zusje heeft sirieus kroes haar ik nou een keer er een filmpje of artikel er aan wijken maar het is zo vervelend dat we iets voor haar moesten hebben maar goed ze is 2 dus heel lang iets in der haar hebben dat kan gewoon niet dat komt overal aan en dat word vies dus daarom is een 1 minuut masker.


De verpakking is wel fijn niet zo bijzonder de punten zijn een beetje scherp aan de bovenkant maar de dop staat gelukkig zodat het product makkelijk naar beneden kan zakken maar de dop (bij mij) gaat niet zo goed dicht dus dat moet je goed doen want als er water op je doucheplankje is dan kan er water in komen en dat is niet zo prettig.

Verder vind ik dat dit product een super fijne substantie heeft en dat het lekker dik is en het is wel fijn dat het in een in een tube zit zodat je het er makkelijk uit krijgt. De kleur van het product is iet wat geel en dat komt door de arganolie die er in zit.
Dit product is heel erg fijn voor je huid maar ik vind niet echt dat je echt het effect hebt van een masker die er 15 minuten in heeft gezeten. Ik doe dit product juist heel erg veel in de puntjes en het word ook lekker zacht alleen mijn haar is aan de onderkant uber droog en het werd er zelfs een beetje vettig van dus ik zou aanrdaden om dit echt op kroeshaar te gebruiken om bij het geval van vettig heid te voorkomen en ik houd niet van vettig haar dus dit doe ik eigenlijk echt als mijn haar het echt nodig heeft

Conclusie:

Ik vind dit product echt een heel erg fijne verpakking de punten zijn iets minder en de werking is echt goed. Ik vind het super fijn werken alleen soms te goed dus doe er niet te veel in anders word het echt super snel vettig en dat wil je echt voorkomen dus ik gebruik dit echt bij mijn zusje bij kroeshaar en verder gebruik ik het bij mezelf alleen als het echt nodig is. In deze verpakking zit best veel alleen krijg je de helft er niet uit omdat het zo dit is dus je moet het echt openknippen anders komt het echt niet goed!

Dit was het alweer ik hoop dat jullie het leuk vonden en super graag tot de volgende keer!

Veel liefs,
Melissa

Q: Wat vinden jullie van maskers die maar 1 minuut moeten inwerken?

Prijzen:
250ml/€4,00


Geen opmerkingen:

Een reactie posten