donderdag 21 maart 2013

Wat is een lekker, romantisch maar simpel ontbijt?

Aardbeien smoothie
Vandaag heb ik voor jullie echt een super leuk artikel over wat een lekker ontbijt is en hoe je die simpel maakt en het i ook nog eens Romantisch voor jouw en je vriend of vriendin. Ontbijten is heel erg belangrijk dus het is ook belangrijk dat je dat doet maar soms is het zo saai om gewoon een simpele boterham te nemen dus daarom een leuk recept die makkelijk te maken is die niet te erg vult maar wel de voedingsstoffen binnen brengt.

Ik vind het zelf heel erg leuk om te koken en omdat het ontijd het belangrijkste maaltijd van de dag is en daarmee je de hele ochtend rond moet komen is het belangrijk dat je goed eet. Ik heb daarom wat uitgeprobeerd en ik ben een beetje uitgekomen bij een smootie en een pannenkoek. Natuurlijk kun je ook alleen de smootie drinken dan heb je al genoeg maar je kunt er natuurlijk ook een super lekkere pannenkoek bij nemen.

Smootie;
Zelf vind ik het super lekker om een groot glas smootie leeg te drinken je kunt het makkelijk mee nemen, maar je kunt het ook gewoon als ontbijt drinken. Vaak doe ik een smootie met niet zo veel suiker maar met aardbeien of bananen en lekker veel melk. Zelf word ik er best wel vol van maar probeer het helemaal leeg te drinken!

Een boterham met pindakaas:
Zelf is pindakaas heel erg voedzaam en het is niet zo vet en je word er helemaal niet dik van. Zelf doe ik dit nooit op een witte boterham maar eigenlijk altijd op een volkoren of bruine boterham.

Een bakje muslie, nootjes, cranberry's, hagelslag, fruit in een schaaltje met yoghurt of kwark:
Zelf kun je dit eindeloos farieëren en dat vind ik zo leuk. En ik heb bij Beautylab gezien dat zij een heel dienblad vol had staan met allemaal lekkere nootjes enzo en dat heb ik ook gedaan en het werkt zo lekker.

Pannenkoekjes gemaakt van bananen.
Dit recept heb ik van Misslipgloss en het is zo lekker en ik eet het wel eens in de ochtend en het is zo lekker! Het is gemaakt van bananen en suiker hier kun je het recept vinden!

Dit waren mijn tips ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten