zaterdag 23 maart 2013

Funky lipstick


Vandaag heb ik voor jullie echt een super leuk, ook al zeg ik het zelf, en het gaat over lipproducten ik vind het zelf altijd heel erg leuk om dat bij anderen te zien dat zij zoveel experimenteren met make up en andere dingen en ik heb dat vooral bij lipproducten en daarom heb ik vandaag voor jullie de Funky lipstick. Dat houd in dat je een lipstick hip maar gek gebruikt maar dat het toch super, super leuk uitziet. En dan kun je er ook een super mooi schaduw in verwerken. Maar ik sta echt te popelen om te gaan beginnen omdat ik er zo over te spreken ben!
Let's get stardet!

Het eerste waar je mee moet gaan beginnen is het uitkiezen voor de juiste lipsticks. Ik heb die van de Action gekozen. Dit zijn 2 roze kleuren in een beetje een koraal kleur en een heel erg velle kleur. Ik heb voor een warme en koele tint gekozen omdat ik dat gewoon super mooi vond staan en zo ook een beetje schaduw aanbrengt bij de lippen. Je kunt natuurlijk ook een rode en een roze kleur nemen maar dan zie je duidelijk verschil en dat kun je verminderen om gewoon 2 dezelfde kleuren te nemen alleen die dan met een andere ondertoon of net iets anders te nemen.

Wat is een Funky lipstick nou eigenlijk?
Eigenlijk is het gewoon lipstick maar dan met 2 verschillende kleuren ik zag het bij beautygloss en ik moest er gewoon een artikel van maken want het stond gewoon te leuk. Het geeft gewoon het leuke speelse effect en dat vind ik heel erg leuk ook voor in de zomer/lente en ik vind het gewoon leuk zoals ik al zei, haha!



Ik heb voor de kleuren: Hot pink en Deep berry. Hot pink is een heel erg velle kleur met een koele ondertoon en Deep Berry wat warmer en wat meer neigend naar Koraal. Ik vind deze kleur sowieso gewoon heel erg mooi en het zijn gewoon super snoepige zomer/lente kleuren!

 
Dit is een swatch van Hot pink


Dit is een swatch van Deep Berry.


Dit is een swatch met Hot pink boven en Deep berry onder.

(jammer genoeg zie je het niet zo goed:(


Eigenlijk is het heel erg simpel want je brengt gewoon een kleur boven aan en een kleur onder maar je moet opletten dat je niet je lippen over elkaar wrijft maar aan de zijkanten van je lippen kun je het wel een beetje mengen zodat je niet duidelijk verschil zit tussen de lipkleuren!

Dit was het alweer ik hoop dat jullie hier iets inspiratie uit hebben gehaald en bedankt voor het kijken en super graag tot morgen!

Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten