zondag 24 maart 2013

Wat heb ik de afgelopen tijd gepost? Week 12

Vandaag heb ik voor jullie weer een artikel met daarin een uitgebreid verslag waarin ik jullie vertel wat ik de afgelopen week heb gepost. Dit is een artikel die ik elke zondag post en hier in kunnen jullie overzichtelijk zien wat ik de afgelopen week (week 12) op mijn site heb gezet zodat je niets hoeft te missen op mijn blog. Ik vind het zelf een heel erg leuk artikel om te maken en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden!
Let's get stardet.


Maandag: Dat was echt een heel erg lange dag maar er kwam zo leuk artikel online over de nieuwe producten van Lush van de paascollectie. Ik vind het zo jammer dat ik geen Lush filiaal in de buurt heb en maar toch wou ik jullie alle leuke en nieuwe producten in een artikel wou zetten. Ik heb alleen een zeepje van Lush maar ik wil misschien iets gaan bestellen op de site! Dus kijk zeker even naar dit artikel als je ook van Lush houd!

Forever 21Dinsdag: Ik had een super kort dagje op school en dat was echt super fijn en er kwam een artikel online te staan over de forever21 en daar een wishlisht van. Zelf heb ik nog niets van Forever21 maar ik wil er wel wat gaan bestellen. Ik heb wat dingen erin gezet van de zomer/lente collectie en zelf vind ik dat een van de leukste collecties. Ik heb wat leuke dingen uitgezocht en zelf vind ik het een leuk artikel geworden ik hoop dat jullie hem gaan checken!


Woensdag: Ik moest naar de ortho en naar de oogarts nou ik had al pijn door de baarmoederhals kanker prik en dat was allemaal erg pijnlijk en ik weet niks meer voor de inspiratie tip. Ik heb helemaal geen inspiratie voor de inspiratie tip meer dus ik weet niet of ik dat nog wel moet doen. zelf vind ik het altijd wel leuk maar ik weet niks meer. Ik heb daar wel een artikel aan geweid en zelf vind ik het echt een super stom artikel eigenlijk geworden omdat ik er zelf mee begonnen ben en dan weet ik niets meer. In het begin van het jaar had ik echt een heel A4 blad vol maar dat is allemaal al uitgevoerd dus ik zat ook te denken aan DIY projectjes dat ik dat er ook bij kan doen dus het is ongeveer wel opgelost.


Donderdag: Er kwam gewoon weer een super leuk artikel online over de arganolie lijn van Andrélon. Mijn zusje heeft echt ontzettende kroes haar en daarom heb ik dit product bij haar uitgeprobeerd. het is een zusje van 2 jaar dus kon er zelf niet zoveel van zeggen. Maar het heeft echt wel geholpen vind ik zelf. Je kon haar haren heel erg goed uitkommen na dat ik dit product bij haar heb uitgeprobeerd heb maar kijk voor iets uitgebreiders naar het artikel!




Vrijdag: Dat was niet zo'n lange dag ik had eerste 2 uur vrij en moest tot 10 over 2 dus viel reuze mee maar het duurde wel een eeuwigheid. maar er is een artikel online gekomen met daarin een video over wat er in min tas zat die ik altijd mee naar school neem.(What's in my bag school idition) Ik vind het persoonlijk heel erg leuk om te kijken wat andere mensen voor spannende dingen mee hebben, maar zelf vind ik dat ik het best basic houd.

Zaterdag: Jeay eindelijk weekend en ik heb echt super lekker uitgerust. Niet dat ik echt een super drukke week had maar gewoon omdat ik er aan toe was. Ik vind het zelf een heel erg leuk artikel geworden van de funky lipstick. Ik draag het nu elke dag maar als je het wilt lezen lees dan even het artikel







Dit was het artikel weer voor vandaag ik hoop dat jullie het leuk vonden en alle artikelen gaan lezen en super graag tot de volgende keer!



Veel liefs,
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten