maandag 25 maart 2013

Max blush- 035 Pink


Vandaag heb ik voor jullie een super leuk artikel over een over weer een product van de Action om dat die winkel zo verslavend is met dinge kopen dus daarom dit artikel. ik ben helemaal gek op blushes p dit moment en dat heb ik heel erg vaak als ik naar lekker weer verlang. Als ik naar de winter verlang (wat echt nauwlijks voor komt) dan ga ik body butters op doen en dat soort dingen en daarom een super leuke blush van de Action.
Let's get stardet!

Review:

 De blushes van de action zijn meestal best van: BOOM! Niet alle hoor maar wel degene die ik heb gekocht en dat komt mede door omdat deze blushes zo goedkoop zijn en zo makkelijk in gebruik dat je maar kleuren blijft kopen omdat je ze wel eens nodig kan hebben dus bij deze moet ik je zeggen dat dit weer zo'n uitgesproken kleur is en dat vind ik ook gewoon fijn om in mijn collectie te hebben.

De verpakking vind ik er best wel goedkoop eruit zien al hoewel ze nu wel verkocht worden in doosjes en dat is echt super leuk en ziet er best wel chiq uit zo'n mat zwart doosje maar ik vind het ook wel weer niet zo hanig omdat de Action best wel goedkoop is en daar best wel wat dingen open worden gemaakt kan het beter in een plasticje omdat er anders denk ik wel aan gevoeld word. Maar verder kun je de kleur goed zien er zit aan de onderkant ook nog een spiegeltje en een poefje dus dat is best wel leuk gedaan.

Op de verpakking staat dat het een blush highlighter is dus dat dit heel erg mooie shimmers bevat zodat je dat glimmetje aan kan brengen op je jukbeenderen. Ik vind hem net iets te heftig voor op de jukbeenderen maar wel heel erg mooi als blush al hoewel hij echt duper, super gepigmenteerd is en dat is af en toe best wel onhandig voor als je het even snel op wil doen en dat kan met deze blush bijna niet omdat hij zo gepigmenteerd is maar natuurlijk kan dat ook een super groot voordeel zijn.
Voor

Na


De kleur is in ieder geval prachtig en daar zou niets aan veranderen. De kleur is echt heel erg mooi kinky en valt lekker op. De kleur heeft koele shimmers en dat is al heel erg lekker voor in de zomer en lente. Ik zij al dat deze kleur echt super, super gepigmenteerd is en dat is soms echt stom en onhandig maar ook wel lekker snel want zo hoef je het niet echt op te bouwen. Zelf zou ik niet aanraden deze blush met het pufje te gebruiken maar met een kwast waar de haren ver uit elkaar staan zoals een stippeling brush of gewoon een blush brush met niet zo veel haren want dan pakt ie de kleur sneller op.

Conclusie:
Ik vind de kleur echt super mooi en de verpakkingen ook steeds beter worden maar de kleur is over gepigmenteerd het is zo'n dikke laag en het is gewoon cacky dus daarom zou ik hem aanraden om deze blush met een kwast te gebruiken die de haren ver uit elkaar heeft staan. Verder vind ik de kleur wel lekker zomers en het geeft wel een lekkere gezonde glans!

Dit was het alweer voor vandaag ik hoop dat jullie deze Review leuk vonden en super graag tot de volgende keer!

Veel liefs,
Melissa

Q: Wat vinden jullie van over gepigmenteerde producten?

Prijzen:
Een blush met 7 g product een pufje en een spiegeltje=  €0,98 Te koop bij alleen de action filialen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten