dinsdag 26 maart 2013

Strawberry body butter vam de Action


vandaag weer voor jullie een heel erg leuk enj budget tip voor droge benen. We zijn nu wel weer nu de winterse tijd uit (bijna dan, hoop ik) en dan heb je dit natuurlijk niet echt nodig maar misschien wel naar het zwemmen. Ik heb deze gevonden bij de Action en hij was echt zo goedkoop en het rook zo lekker dat ik het wel moest meenemen om hier iets over te vertellen.
Let's get stardet!
Ik vind de geur aardbeien echt goddelijk in de zomer. Het rookt zo lekker en het is zo lekker zoet en zomers. De bovenkant ziet er ook echt goddelijk uit. Ik krijg door de bovenkant echt super veel zin in de zomer en lente maar die krijgen we niet echt :( 

De bovenkant is heel erg fijn glad en de dop is makkelijk open te krijgen en je ruikt de geur er gewoon door heen en dat is gewoon zo lekker. Het is van het merk body basics maar dat ken ik niet echt maar de geuren zijn gewoon overheerlijk. In deze body butter zit echt heel erg veel cocao butter super verzorgend dus. Er zit jammer genoeg parfum in maar goed daar door ruikt het echt goddelijk.

De bovenkant is zeker heel erg goed verpakt met zo'n plastic boven kantje en dat is echt super fijn! Het bovenkantje zorgt ervoor dat het niet zo snel bederft en dat de geur er goed in blijft als je het bijvoorbeeld perongelijk open laat staan 


Op de onderkant is netjes aangegeven tot wanneer het houdbaar is en dat kan ook niet weg vegen dus dat is ook echt super goed en fijn. Deze is tot ongeveer November 2014 houdbaar dus nog meer dan een jaar.



Dit is de binnenkant heel erg simpel gewoon een witte smeerbare crème echt best wel lekker ziet het eruit. Ik heb er al wat ingesmeerd zoals je kunt zien. Ik vind de crème er zo best wel basic uit zien maar door de geur word het zo verwennerij


Nu nog de substantie die nog het gekste is van het allemaal. De substantie is gewoon heel erg vreemd want het is op de bovenkant heel er bouncy en je kunt er niet zo goed in met je vinger om een klodder te pakken en dan moet je gewoon door duwen en dan de onderkant die is heel erg romig en zacht net zoals een cheechcake eigenlijk als je het net uit de oven haalt. De bovenkant is hard en de binnenkant niet vloeibaar maar zacht en romig 

Conclusie:
Deze body butter is heel erg lekker van geur en de verpakking is heel erg basic en ook wel fijn. De binnenkant ook met een soort plastic ding erover heen en de substantie is heel erg vreemd net zoals een cheesecake heel erg raar en blubberig van binnen en de bovenkant hard en bouncy en dat is echt super vreemd. 


Dit was het weer voor vandaag ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en dat jullie morgen weer terug komen op mijn blog voor weer een leuk nieuw artikel. Zet even in de comments wat jullie van body butters vinden in de zomer en super graag tot morgen dan maar!

Veel liefs,
Melissa!

  
Prijzen:
Een body butter van 200ml: €1,00 Te koop bij de Action

Geen opmerkingen:

Een reactie posten