woensdag 27 maart 2013

Mijn favoriete steden waar ik nog een keer van mijn leven heen wil!

Dit word voortaan de inspiratie tip: Dus niet echt iets voor je kamer gewoon gewoon iets waar in je inspiratie op kan doen en dan is dit het bij mij geworden dus dit heeft niet echt iets met beauty te maken maar gewoon wat livestyle en dingen waar je inspiratie uit op kan doen. Dat jullie dat eventjes weten

Vandaag heb ik voor jullie echt een super leuk artikel over mijn steden waar ik nog een keer heen wil. Zelf heb ik nog ooit echt gereisd en sat vind ik echt zo verschrikkelijk jammer omdat dat ik daar echt heel erg van houd. Ik ben dus nog nooit met een vliegtuig geweest en dat vind ik dus ook echt super jammer. Maar als ik zelf genoeg geld heb ga ik zeker reizen en vandaag wil ik met jullie behandelen naar welke steden ik nog een keer wil zien. Het zijn zeker niet allemaal shop steden maar ook een paar steden waar ik gewoon een keer naar toe wil om te zien. Let's get stardet!

Naar de fjorden van het Noorden:

Ik keek altijd naar all you need is Love en doen gingen ze naar de Fjords in zweden en dat soort steden. En ik vond dat zo verschrikkelijk mooi. Ik vind kou helemaal niets maar op een of andere manier sprak me dat reuze aan. Het is gewoon zo mooi al die mooie bergen en die natuur en dan lekker in een warm bad in een resort buiten met een glas champagne. Ik geniet nu al!


Hongkong:

Ik denk om daar gewoon naar die super leuke goedkope winkeltjes wil. Het is echt super ver maar het lijkt me zo'n leuke stad om heen te gaan. Zelf ben ik helemaal gek van leuke kleine winkeltjes en die sfeer daar lijkt me ook gewoon fantastisch. Ik houd echt van dat soort steden en dan vooral om te shoppen!


Ergens in Afrika:

Ik weet nog niet helemaal waar ik naar toe wil Maar ik weet gewoon dat ik sowieso een keer naar Afrika toe wil en ze wil helpen maar ik weet natuurlijk niet of dat allemaal mee zit met het geld enzo maar ik wil gewoon iets mee nemen zodat ik die arme kinderen in Krotten wijken kan helpen!
Curacao:

Toen im die beelden van Mascha zag wist ik het gewoon k wil naar Curacao ik houd gewoon van lekker weer, leuke winkeltjes, mooie zee en leuke dingen die je kunt ondernemen en dat heb je daar allemaal het lijkt me gewoon zo vet om dat een keer mee te maken!
Amerika:

natuurlijk bijna elk meisje droomt ervan om een keer naar Maimi te gaan of Hollywood en ik natuurlijk ook. ik weet natuurlijk nog niet precies weke stad in Amerika maar ik wil er gewoon heen! Ik houd gewoon van die leuke drukte de gele taxi's en de cheeseburger. Ik ben er helemaal dol op!

Parijs en Londen:

Nu even iets wat iets dichter bij huis is en dat is natuurlijk Londen en/of Parijs. Ik denk dat ik wel eerder naar Londen toe zou gaan dan naar Parijs maar het liefst natuurlijk allebei. Het zijn gewoon prachtige steden en natuurlijk wil ik die geur daar ook wel eens een keer ruiken. Maar natuurlijk kunnen we de mooie gebouwen niet vergeten!

Dit was het artikel weer voor vandaag een paar leuke steden waar ik sowieso een keer naar toe wil in mijn leven!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten